مدیریت مهد کودک سرخابی نیاوران با خانم طاهره سهروانی می باشد. ایشان مدرس دانشگاه هستند و ۳۰ سال سابقه درخشان کاری در زمینه کودکان دارند.

کادر مجرب و فوق تخصص انگلیسی مهد کودک سرخابی در منطقه یک تهران برای رده سنی کودکان ۷ تا ۱۲ سال آموزش های متفاوتی را ارائه می دهند.

 به کمک مربیان متخصص این مجموعه، کودکان در زمینه زبان انگلیسی در چهار زمینه خواندن، نوشتن، تکلم و شنیدن مهارت های بسیاری را کسب خواهند کرد.   

مربیان زبان مهد کودک سرخابی برای یادگیری بهتر گرامر انگلیسی به کودکان از روش های مکالمه روزمره و کتابخوانی استفاده میکنند.

کلاس های فوق برنامه این مجموعه آموزشی در محیطی شاد و مفرح انگلیسی و کارگاه های انگلیسی در روزهای مختلف هفته برگزار می گردد.

اگر به دنبال بهترین مهد کودک در محدوده نیاوران هستید مهد کودک سرخابی میتواند گزینه خوبی برای فرا گرفتن آموزش های اولیه زندگی و همچنین فرا گرفتن زبان انگلیسی به بهترین شیوه باشد. 

در حال حاضر اطلاعات زیادی از مهد کودک سرخابی در دسترس ما نیست. اگر چنانچه به دنبال بهترین مهد کودک در منطقه خود می گردید به چندین نکته اساسی باید توجه کنید تا از بین تعداد بسیار زیاد موسسات فعال در سطح شهر بهترین را برای ساختن فردای بهتر دلبند خود برگزینید.

وجود مدیریت کاردان، تحصیل کرده و با تجربه کار در زمینه تربیت کودکان از ملزومات موفقیت یک مهد کودک با کیفیت است.

داشتن برنامه منظم، اصولی و غنی از آموزش های اولیه مطابق با متدهای آموزشی روز دنیا موفقیت آموزشی هر موسسه ای را تضمین خواهد کرد.

بهره مندی مهد کودک از مربیان باتجربه، تحصیل کرده و دوره دیده که ارتباط خوبی با کودکان داشته باشند، رمز موفقیت هر مجموعه آموزشی خواهد بود.

فراهم کردن محیطی شاد و مفرح در کنار برخورداری از تمام امکانات آموزشی و تجهیزات کمک آموزشی نیز برای کامل شدن موارد مورد نیاز یک مهد کودک خوب لازم و ضروری است.

پیدا کردن مهد کودک با کیفیت و خوب که تمام انتظارات آموزشی را برای فرزند شما فراهم کند کار غیر ممکنی نیست. تعداد بیشماری مهد کودک در سطح شهر در حال ارائه خدمات آموزشی به کودکان هستند. هر یک از آنها به شیوه های متفاوتی برنامه های آموزشی خود را دنبال میکنند. ولی در مجموع همه آنها سعی دارند محیطی شاد و مفرح به همراه آموزش های مفید و کاربردی برای کودکان بسازند تا آنها را برای وارد شدن به اجتماع و دبستان آماده کنند.

دقت کنید مهد کودکی را برگزینید که زیر نظر سازمان بهزیستی و یا آموزش و پرورش اجازه فعالیت گرفته باشد.

تعداد کودکان در هر کلاس باید به اندازه ای باشد که مربی فرصت رسیدگی به تک تک آنها را داشته باشد.

امنیت محیط، برقراری نظم و بهداشت محیط، نوع تغذیه و میان وعده ها، تامین سلامت جسم و روح کودکان مواردی هستند که باید حتما قبل از ثبت نام کودک در مجموعه آموزشی توسط والدین بررسی شود. 

والدین گرامی

برای رسیدن به بهترین نتیجه در جستجوی خود برای مهدکودک، توصیه میکنیم سه گام زیر را انجام دهید:

  1. در صفحه ی "لیست مهدکودک های نیاوران" لیست تمام مهدکودک های منطقه ی موردنظر خود را ببینید و بررسی کنید.
  2. تمام اطلاعات هر مهدکودک را مطالعه و نظرات والدین دیگر را بررسی کنید.
  3. در صفحه ی "بهترین مهدکودک نیاوران" نظرات و پزسش و پاسخ های کاربران را مطالعه و سپس تصمیم گیری کنید.
نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.
دسته بندی های ویژه