کی-از-کتاب-بد-گنده-می-ترسد؟
کتاب داستان کودک ۷ تا ۹ سال - کی از کتاب بد گنده می ترسد؟

هرب شب‌ها پیش از خواب، کتاب قصه می‌خواند. یک شب، هنگام کتاب خواندن خوابش می‌برد و وقتی بیدار می‌شود خود را در دنیای قصه‌ها می‌بیند. اما نمی‌داند چرا هرجا می‌رود، شخصیت‌های خوب و بد قصه‌ها از دستش عصبانی‌اند و می‌خواهند تنبیه‌اش کنند.

هرب کم‌کم متوجه می‌شود که وقتی کوچک‌تر بوده کلی بلا سر کتاب قصه‌ هایش در آورده است. او تلاش می کند تا از کتاب قصه بیرون برود و خرابکاری هایش را جبران کند.

این کتاب دومین جلد از مجموعه ی «ماجراهای هرب» است. برای خواندن این کتاب لازم است کودک پیش از آن با قصه های شارل پرو و برادران گریم آشنا باشد تا اشاره های نویسنده را متوجه شود. خواندن نوشته های کتاب گاهی به یک بازی تبدیل می شود. برخی صفحه ها هم قطعی متفاوت با صفحه های دیگر دارند. این کتاب نامزد مدال کیت گرین اوی شده است.

 

منبع کتاب کی از کتاب بد گنده می ترسد؟ وب سایت کتابک است. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به این وب سایت بی نظیر رجوع کنید.

نام انگلیسی کتاب
?woh's afraid of the big bad book
نویسنده
تصویرگران
سال انتشار
۱۳۹۳
نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.