نگاه-کن-و-به-خاطر-بسپار
کتاب داستان کودک ۷ تا ۹ سال - نگاه کن و به خاطر بسپار

مجموعه کتاب های «خوب نگاه کن» با عنوان های ۱-  نگاه کن و به خاطر بسپار ۲- نگاه کن و تفاوت را بگو ۳- نگاه کن و مقایسه کن ۴– خوب نگاه کن و حدس بزن است که در آن ها مخاطب تشویق می شود با مقایسه کردن به تفاوت، شباهت و ارتباط بین تصاویر مختلف پی ببرد.

هم چنین در این کتاب ها مخاطب با روش دسته بندی کردن و چگونگی سنجش قدرت حافظه آشنا می شود و با دیدن تصویر  قسمتی از بدن یک حیوان یا شیئ می تواند حدس بزند آن تصویر متعلق به چه چیزی است.

روش ارایه اطلاعات کتاب خلاقانه و با کمک تصاویر است. تصاویر رنگی، عکس، مناسب متن و گاهی فراتر از آن هستند و آموزگار می تواند از آن ها برای آموزش موضوع های مطرح شده در کتاب ها استفاده کند.

بطورکلی متن کتاب ها، تصاویر و پرسش ها طرح شده درباره آن ها کنجکاوی مخاطب را تحریک  و او را به دیدن تصاویر و دقت در آن ها ترغیب می کند. هم چنین موضوع نو و بدیع این مجموعه از دیگر نکات مثبت این کتاب هاست.

 

منبع کتاب نگاه کن و به خاطر بسپار وب سایت کتابک است. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به این وب سایت بی نظیر رجوع کنید.

نام انگلیسی کتاب
look and remember
تصویرگران
این کتاب تصویرگر ندارد.
سال انتشار
۱۳۹۳
نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.