کاوش-در-طبیعت
کتاب داستان کودک ۷ تا ۹ سال - کاوش در طبیعت

کتاب «کاوش در طبیعت» مجموعه‌ای از ۲۱ فعالیت برای کودکان با موضوع مشاهده و شناخت طبیعت است. کتاب با توضیح محتوا و ساختار کتاب برای خوانندگان آغاز می‌شود و در ادامه ابزارهای کاوش در طبیعت معرفی می‌شوند. صفحات مربوط به هر فعالیت با توضیح کوتاهی درباره‌ی موضوع آن فعالیت آغاز می‌شود و سپس دستورالعملی ساده و قابل فهم به همراه تصویر به مخاطب ارائه می‌شود تا بتواند به کمک آن فعالیت را اجرا کند.

فعالیت‌هایی هم‌چون رویاندن جوانه، دام چاله برای جانوران کوچک، از کرم تا پروانه، مزرعه کرم‌ها و غیره. در جلد پشت کتاب نکاتی با عنوان «قانون زمین» آمده است. مخاطبان کتاب باید این قوانین را رعایت کنند تا در هنگام کاوش و پژوهش در طبیعت به آن آسیب نزنند. 

کتاب زبانی ساده و تصاویری متناسب، روشن کننده و با کیفیت دارد. فعالیت‌های کتاب در خارج از خانه و در دل طبیعت می‌بایست انجام شود و سپس در خانه تکمیل شوند. 

کتاب «کاوش در طبیعت» به عنوان بخشی از «بسته‌ی آزمایش علمی کاوش در طبیعت» منتشر شده است. در این بسته‌ی آموزشی علاوه بر کتاب، ابزارهایی برای انجام فعالیت‌های پیشنهاد شده قرار داده شده است. 

 

منبع کتاب کاوش در طبیعت وب سایت کتابک است. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به این وب سایت بی نظیر رجوع کنید.

نام انگلیسی کتاب
First nature activity book
نویسنده
تصویرگران
این کتاب تصویرگر ندارد.
سال انتشار
۱۳۹۳
نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.