خواهری-برای-خرگوش-کوچولو-
کتاب داستان کودک ۷ تا ۹ سال - خواهری برای خرگوش کوچولو

کتاب « خواهری برای خرگوش کوچولو » داستان خرگوش کوچولویی است که یک روز پس از برگشتن از کودکستان متوجه می‌شود که صاحب یک خواهر کوچولو شده است.

هر بعد از ظهر پس از این که خرگوش کوچولو از کودکستان به خانه برمی‌گردد با پدرش آب هویج می‌نوشند؛ اما امروز همه‌ چیز با روزهای پیش فرق دارد و از آب هویج خبری نیست. امروز اتفاق عجیبی افتاده است. خرگوش کوچولو حالا یک خواهر دارد همان‎گونه که خواهرش هم یک برادر بزرگ‌تر دارد که می‎تواند همه‌چیز را به او نشان بدهد.

این کتاب به پرسش‌های کودکانی که در موقعیت این‌چنینی قرار دارند پاسخ‌های ساده و صریح می‌دهد.شیوه برخورد مادر و پدر  خرگوش کوچولو و اطمینان دادن به او که با آمدن خواهرش، هنوز هم برای او وقت دارند برای مخاطبان این داستان آرامش‌بخش است.

تصاویر کتاب « خواهری برای خرگوش کوچولو » با رنگ‌های شاد و درخشان و ریزه‌کاری‌های بسیار خردسالان را برای ساعت‌ها مجذوب و سرگرم می‌کند. افزون بر این که داستان دیگری هم در تصاویر در جریان است که کشف آن برای کودکان لذت‌بخش خواهد بود.

موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان حق انتشار کتاب « خواهری برای خرگوش کوچولو » را به همراه دو کتاب دیگر از این نویسنده-تصویرگر به نام‌های « صبح بخیر خرگوش کوچولو » و « شب بخیر خرگوش کوچولو » از ناشر اصلی خریداری کرده است.

منبع کتاب خواهری برای خرگوش کوچولو وب سایت کتابک است. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به این وب سایت بی نظیر رجوع کنید.

نام انگلیسی کتاب
Ein Schwesterchen für Karlchen!‎‎‎, 2008
سال انتشار
۱۳۹۶
نویسنده متن
.
ممنون از سایتتون
اعظم
.
کامل ترین سایتی که دیدم ممنون ازتون.
درسا
نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.