اسکیپی-جون-
کتاب داستان کودک ۷ تا ۹ سال - اسکیپی جون

کتاب «اسکیپی جون» یک کتاب تصویری است که جایزه بلندخوانی ای. بی. وایت ۲۰۰۴ را از آن خود کرده است.

اسکیپی یک گربه سیامی کوچولو بیش‌ فعال است با گوش‌های بزرگ. او دوست دارد گاهی چیزی باشد غیر از یک گربه سیامی.

الان هم مدتی است که مادرش هر روز او را در لانه‌ی پرندگان پیدا می‌کند. سرانجام مادر او را به عنوان تنبیه به اتاقش می‌فرستد. اما اسکیپی جون با دیدن تصویر گوش‌های بزرگش در آینه، دوباره خیال‌بافی را شروع می‌کند و این بار خود را یک سگ چی‌واوا تصور می‌کند. او با زدن یک نقاب و سوار شدن بر اسب چوبی‌اش تبدیل به اسکیپیتو، شمشیرزن بزرگ می‌شود و با پا گذاشتن توی کمدش خود را وسط بیابانی در مکزیک قدیم پیدا می‌کند. هنوز چیزی از سفرش شروع نشده است که دار و دست اسرارآمیز چی واواها توی گرد و غبار پیدا می‌شود و از شمشیرزن بزرگ می‌خواهند که آن‌ها را از شر آلفردوو وزوز، دزد لوبیاهای‌شان نجات دهد.

کتاب «اسکیپی جون» داستان بامزه یک گربه سیامی کوچولوی خیالباف است که در تخیلاتش به یک قهرمان تبدیل می‌شود و ماجراهای هیجان‌انگیزی را تجربه می‌کند. به همین دلیل هم کودکان ۵ تا ۹ سال با او به راحتی همذات‌پنداری می‌کنند، با او همراه می‌شوند و در شیرینی پیروزی این گربه کوچولو بر دزد بزرگ، آلفردوو وزوز شریک می‌شوند.

منبع کتاب اسکیپی جون وب سایت کتابک است. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به این وب سایت بی نظیر رجوع کنید.

نام انگلیسی کتاب
Skippyjon Jones book set, c2007
نویسنده
تصویرگران
سال انتشار
۱۳۹۶
نویسنده متن
.
کتابی که شخصیت حیوان دارند برای بچه هایی که بخواهند حیوانات خانگی نگه دارند عالی ه
التزامی
.
این کتاب قسمت های دیگه نداره؟ دختر من خیلی دوس داشت کتابشو
بهرامی
نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.