بهترین مهدکودک های میدان ولی عصر

در این صفحه شما می توانید تمام مهدکودک ها و پیش دبستانی های حوالی میدان ولی عصر را جستجو کنید و از میان آن ها بهترین ها را انتخاب کنید.

توضیحات بیشترتوضیحات کمتر

تب‌های اولیه

میدان ولیعصر، بلوار کشاورز، خیابان نادری، کوچه حجت دوست، پلاک ۳۶
مدیر مهدکودک هستید؟
در لیست مهدکودک ها بصورت ویژه دیده شوید، در قسمت زیر لیستی از مزایای ویژه شدن آورده شده است، برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.
  • مشاوره کسب و کار

  • قرارگیری در اول لیست

  • برند سازی ویژه

  • بازدید بیشتر

  • مراجعه بیشتر

  • ثبت نام بیشتر

  • جایگاه اول گوگل

مهد کودک ترمه بلوار کشاورز

بلوار کشاورز، خیابان وصال شیرازی، کوچه بهنام، پلاک ۱۷

مهد کودک و پیش دبستانی ترنم زندگی در بلوار کشاورز

تهران - بلوار کشاورز - خیابان کبکانیان - خیابان همتی - پلاک ۹

    مهد کودک گل مهر میدان ولی عصر

    ضلع شمالی میدان ولیعصر، جنب سینمااستقلال، کوچه حسینی

    مهد کودک گل پرور در میدان توحید

    میدان توحید ، نصرت شرقی ، داخل دانشکده مامایی

    اهمیت آموزش در مهد کودک چیست؟

    کودک در طی حضور در مهد کودک، عاداتی مانند زود بیدار شدن، پیوستن به یک گروه بزرگتر، غذا خوردن با هم، شستن دست ها و انجام فعالیت های گروهی را کسب خواهند کرد.  در این دوره، ارائه آموزش با كیفیت به كودكان و تأمین شرایط محیطی مثبت نقش بسیار مهمی در حمایت از رشد جسمی، روحی، عاطفی و اجتماعی كودك دارد.

    چه نکاتی برای کودکان در روزهای اول مهد کودک باید در نظر گرفته شود؟

    باید قبل از شروع آموزش در مهد کودک؛ جلساتی با معلمان، دیگر والدین و فرزندان برگزار شود.  بنابراین، اولین جلسه در یک محیط گرمتر برگزار می شود و کودکان می توانند ارتباط بهتری با یکدیگر برقرار کنند. ارتباط گرم با معلم از اهمیت بیشتری برای کودک برخوردار است. برای اینکه در روزهای اول از مدرسه خسته نشوید، نباید تمام وقت کودک در مدرسه باشد.

    می توانید در مورد راه های دوست داشتن مهد کودک برای ما بگویید؟

    مرکز آموزشی در واقع مکان تفریحی است که کودک دوستان جدیدی پیدا می کند و معلمی خواهد داشت که مهارت های بسیار خوب و جدیدی را به او یاد می دهد. نباید فراموش کنید که پذیرش در مهد کودک با آمادگی والدین ارتباط نزدیکی دارد و باید با اعتماد به مهد کودک و معلم از فرزند خود حمایت کنید. اگر از این بابت نگران هستید؛ با دریافت پشتیبانی از خدمات راهنمایی مدرسه، منبع اضطراب و ناامنی خود را بررسی کنید.

    عوامل مهم برای انتخاب بهترین مهد کودک

    به عنوان مثال، اگر فرزند شما کودک بسیار حساسی است، اولویت شما در انتخاب مهد کودک آموزش محور است. این رویکرد معلم خواهد بود تا روشهای تدریس مورد استفاده قرار دهد تا استرس و اضطراب کاهش یابد. 

    یا اگر کودک شما کودک درون گرا است، انتخاب مهد کودک با فعالیت های غنی اجتماعی و فوق برنامه صحیح خواهد بود.  نکته ای که در انتخاب مهد کودک باید به آن توجه کنید.  بعد از اینکه موضوعات اصلی را که برای شما مهم هستند لیست کردید، اول از همه، بر اساس اولویت های کودک مرتب کنید. در ادامه بیشتر با این عوامل آشنا می شوید.

    حمل و نقل به مهد کودک چگونه فراهم می شود؟

     اگر کودک شما کوچک است، فاصله بین خانه و مدرسه بسیار مهم است.  به نفع کودک خواهد بود که یک مهد کودک انتخاب شود که نزدیک خانه شما باشد و دسترسی به آن آسان باشد.

    رویکرد مربیان مهد کودک در زمینه آموزش چگونه است؟

     معتبرترین منبع اطلاعاتی در مورد این موضوع نظرات والدینی است که قبلاً از همان مربی و مهد کودک آموزش دیده اند. اگر کودک شما کودک بسیار احساسی  است، حضور در مهد کودکی با یک مربی با نظم و انضباط، کار سختی خواهد بود. 

    برعکس، اگر فرزندتان در رعایت قوانین مشکل دارد، توانایی نوبت دهی را پیدا نکرده و نیاز به نظم و انضباط دارد، در کلاس معلم کودکستان که بیش از حد ملایم است، خوب نیست.

    آیا مهد کودک های در حد ایده آل مربی دارد؟

     با توجه به متراژ مهد کودک و تعداد مربیان، باید نسبت خوبی باشد.  از آنجا که گروه سنی کودکان کم است، همیشه باید تعداد معقولی از دانش آموزان انتخاب شوند.  حداکثر تعداد دانش آموزان در یک گروه باید ۲۰ نفر باشد.

    آیا مهد کودک از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است؟

     شما مهد کودک خود را انتخاب کرده اید، اگر همه شرایط مورد نظر را دارد اما بیش از بودجه سالانه خانواده است، مطمئناً باید جستجوهای مختلفی انجام دهید که بودجه را رصد کنید.  اگر به فکر مهد کودک خصوصی هستید، توصیه می کنیم مراکز آموزشی ارزان قیمت یا مستقل دولتی را بررسی کنید.

    نام مهدکودکآدرستلفن ها
    مهد کودک گل پرور میدان توحید ، نصرت شرقی ، داخل دانشکده مامایی۰۲۱۶۶۹۲۱۷۷۷
    مهدکودک نسیم مامیدان ولیعصر، بلوار کشاورز، خیابان نادری، کوچه حجت دوست، پلاک ۳۶۰۲۱۸۸۹۵۳۳۳۹ ۰۹۳۵۱۹۲۰۰۶۷
    مهد کودک گل مهر میدان ولی عصرضلع شمالی میدان ولیعصر، جنب سینمااستقلال، کوچه حسینی۰۲۱۸۸۹۰۸۳۳۰ ۰۲۱۸۸۹۰۳۷۵۵
    مهد کودک و پیش دبستانی ترنم زندگی تهران - بلوار کشاورز - خیابان کبکانیان - خیابان همتی - پلاک ۹
    مهد کودک ترمه بلوار کشاورزبلوار کشاورز، خیابان وصال شیرازی، کوچه بهنام، پلاک ۱۷۰۲۱۸۸۹۶۷۳۹۱
    دسته بندی های ویژه