فلسفه تاسیس مهدکودک سرزمین دوستی، ارتقای مهارت های اجتماعی در کودکان، مدیریت صحیح هوش هیجانی، ارتقای سلامت زیستی ، روانی و اجتماعی کودکان، پرورش خلاقیت و شکوفایی استعدادهای کودکان از ابعاد مختلف است.

در این قسمت می توانید اطلاعات کاملی درباره هر کلاس را مشاهده کنید.

فعالیت کلاسی ما در قالب چهار فوق برنامه شامل، فوق برنامه زبان انگلیسی آموزش بیش از ۵۰۰کلمه و جمله به همراه شعر و قصه و بازی به بچه ها آموزش داده میشود. فوق برنامه جذاب نمایش خلاق همراه با کارگردان نمایشی عمو ندیمی و تیم مجربشان، مباحث مهم روان شناسی کودک را در قالب نمایش ، قصه و بازی به کودکان آموزش میدهند.

فوق برنامه کارگاه دانا ، واقع در تجریش موسسه علمی دانا با هدف شناخت مفاهیم علوم به صورت تجربی و بر پایه های اسکوپ به بچه ها آموزش داده میشود. فوق برنامه فیتنس کودکان همراه با افزایش مهارتهای جسمانی و حرکتی، افزایش انعطاف و استقامت

از جمله فعالیت های روتین مجموعه میتوان به کلاژ و کاردستی ، کارگاه سفال و خمیر بازی به منظور تقویت مهارتهای دست ورزی و خلاقیت در کودکان انجام بازی های هدفمند برای آموزش به همراه نشاط کودکان کتاب خوانی و قصه گویی یکی از آموزش های مهم مجموعه است که به منظور تقویت مهارتهای زبانی، دستور جملات به همراه تقویت حافظه و افزایش تمرکز کودکان استفاده میشود.

نقاشی یک فعالیت خلاقانه است که فواید زیادی برای رشد کودکان دارد. در مرحله اول، به بهبود مهارت های حرکتی ظریف آنها کمک می کند، زیرا آنها قلم مو را در دست گرفته و کنترل می کنند، رنگ را روی بوم می زنند و حرکات کنترل شده انجام می دهند. نقاشی همچنین رشد شناختی آنها را افزایش می دهد زیرا آنها درگیر حل مسئله، تصمیم گیری و تفکر انتقادی برای خلق آثار هنری خود می شوند. علاوه بر این، نقاشی بیان خود، تخیل و خلاقیت را تقویت می کند و به کودکان اجازه می دهد تا ایده ها و احساسات مختلف را از طریق آثار هنری خود کشف کنند. 

کلاس های موسیقی برای بچه ها مزایای بی شماری را برای رشد آنها ارائه می دهد. در مرحله اول، به بهبود توانایی های شناختی آنها کمک می کند زیرا آنها یاد می گیرند که الگوها را تشخیص دهند، ریتم و ملودی را درک کنند و در حل مسئله از طریق تئوری موسیقی شرکت کنند. همچنین مهارت های حرکتی ظریف آنها را با یادگیری ساز زدن یا شرکت در سایر فعالیت های موسیقی افزایش می دهد. به‌علاوه، کلاس‌های موسیقی اجتماعی شدن و کار گروهی را ترویج می‌کنند، زیرا کودکان یاد می‌گیرند که برای ایجاد موسیقی با دیگران همکاری و ارتباط برقرار کنند. 

مهدکودک و پیش دبستانی سرزمین دوستی یکی از ویژه ترین مهدکودک های خیابان پیروزی هست. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این مهدکودک پیشنهاد می کنیم پرسش و پاسخ های زیر را مطالعه بفرمائید.

نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.
دسته بندی های ویژه