پرسنل مهد کودک و پیش دبستانی الف با بیش از ۸ سال سابقه فعالیت در محدوده شهرک غرب آماده پذیرایی از کودکان نوزاد تا ۶ ساله هستند.

مدیریت این مجموعه دارای مدرک روانشناسی بالینی است. در این موسسه دپارتمان روانشناسی کودک و بزرگسال دایر می باشد.

آموزش ها و امکانات مهد کودک و پیش دبستانی الف شهرک غرب عبارتند از:

  • آکادمی تخصصی زبان انگلیسی کودکان
  • کمپ زبان انگلیسی
  • آموزش موسیقی ارف
  • بازیهای موزیکال
  • مهارت های زندگی
  • مهارت های شناختی و حرکتی
  • شعر خوانی و تئاتر
  • کاردستی
  • سفالگری

در این مجموعه تمامی آموزش ها، بازی محور بوده و کودکان به صورت غیر مستقیم و از طریق بازی آموزش های لازم را دریافت میکنند. به همین منظور در این مهد کودک دو زمین بازی روباز و سرپوشیده برای بازی و استفاده کودکان وجود دارد.

در این مجموعه فضای جداگانه ای برای کودکان پیش دبستانی نیز وجود دارد تا هر گروه به شکل جداگانه آموزش های لازم را پشت سر بگذارند.

وعده های کامل غذایی نیز در این مجموعه سرو میگردد.

دستگاه تصفیه آب و همچنین تهویه هوا نیز در این مجموعه وجود دارد.

دوربین مدار بسته هم برای کنترل لحظه به لحظه کودکان در تمام نقاط مهد کودک نصب شده است.

با خیال راحت نوزادان خود را به مهد کودک الف بسپارید. این مجموعه دارای کارگاه تخصصی نوزادان است و به خوبی از نوزادان شما در این مجموعه مراقبت می شود.

برای مهد کودک و پیش دبستانی الف شهرک غرب محتوایی وجود ندارد. شما میتوانید از طریق تماس با مهد کودک الف زمانی را برای ملاقات حضوری با مدیریت هماهنگ کنید و از نزدیک تمام امکانات آنها را به دقت بررسی کنید.

وجود نظم، بهداشت و امنیت اولین گزینه هایی است که تمام والدین به آن توجه ویژه دارند.

برخورد اولیه مدیریت و کارکنان هر مجموعه نیز والدین را برای بررسی بیشتر محیط ترغیب خواهد. بسیار مهم است که استقبال خوبی از والدین و کودکان در ملاقات اولیه به عمل بیاید.

به روحیه کودکان حاضر در مهد کودک توجه کنید. دقت کنید شاداب و پر انرژی باشند.

به نحوه برخورد و تعامل مربیان و دیگر پرسنل با کودکان توجه کنید. بسیار مهم است که رفتار صمیمی، مهربان و در عین حال با کنترل کامل با کودکان داشته باشند.

مسلما تمام مربیان به تاثیر رفتارشان بر روی نظر والدین واقف هستند. دقت کنید رفتار آنها در حضور شما واقعی بوده و تمارض نکنند.

داشتن برنامه منظم آموزشی در کنار برخورداری از امکانات آموزشی از ملزومات بهترین مهد کودک خواهد بود. درباره برنامه آموزشی و همچنین برنامه استعدادیابی مهد کودک با مدیریت و مربیان صحبت کنید.

وجود کلاس های فوق برنامه برای پرورش استعدادهای ذاتی کودکان بسیار مفید و ضروری است. درباره علایق کودک خود با مربی صحبت کنید تا شما را برای انتخاب کلاس های فوق برنامه راهنمایی کند.

مربیان تحصیلات مرتبط با روانشناسی کودک دارند و دوره های مربی گری را زیر نظر متخصصین میگذرانند. بنابراین مربیان میتوانند شما را برای انتخاب بهتر کلاس های فوق برنامه به خوبی راهنمایی کنند.

مطمئنا اگر وقت کافی بگذارید و همه جوانب را به دقت بررسی کنید، بهترین مهد کودک را از بین تعداد زیاد مهد کودک ها برای آینده بهتر دلبند خود خواهید یافت.

نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.
دسته بندی های ویژه