به طور قطع انتخاب بهترین مهد کودک برای تمامی والدین بسیار سخت خواهد بود. آنها باید گذشته از جدا شدن از کودکی که به او وابسته شده اند باید به مربیان و پرسنل مهد کودک اعتماد کرده و کودک خود را برای گذراندن بیشترین زمان روز به آنها بسپارند.

جای نگرانی نیست. مطمئنا اگر با آگاهی و اطلاعات کامل به دنبال بهترین مهد کودک بگردید از بین تعداد بالای مراکز آموزشی در اطراف خود بهترین ها را خواهید یافت. کم نیستند مراکز آموزشی که در سطح عالی و با کیفیت استاندارد در راه آموزش کودکان تمام سعی خود را انجام می دهند تا آینده بهتری برای کودکان، خانواده ها و ایران عزیز بسازند. چرا که کودکان آینده سازان ایران خواهند بود.

مسلما مهد کودک ها تنها جایی برای گذراندن وقت و صرفا نگهداری از کودکان در زمانی که والدین در کنار آنها حضور ندارند، نیستند. مهد کودک ها و مراکز آموزشی می بایست بتوانند با برخورداری از امکانات کافی و به مدد بازی های جذابی که برای کودکان طراحی و اجرا میکنند در کنار سرگرم کردن آنها مهارت های لازم را نیز به آنها آموزش دهند.

بازی های طراحی شده توسط مربیان باید بتوانند مهارت های فیزیکی و ذهنی کودکان را تقویت و استعدادهای ذاتی آنها را نمایان کنند. با آشکار شدن استعدادهای کودکان نقش مربی با تجربه در این زمان بسیار مهم و حیاتی خواهد بود. اگر مربیان حاضر در مهد کودک ها آموزش دیده باشند و تحصیلات مرتبط با تربیت کودکان داشته باشند به راحتی می توانند استعدادهای تک تک کودکان را کشف و برنامه اصولی در زمینه پرورش آنها ارائه دهند.

به طور معمول برنامه های آموزشی در مهد کودک ها بر پایه آموزش غیر مستقیم و از طریق بازی هستند تا بتوانند کودکان را به فرا گرفتن آموزش ها ترغیب و علاقه من نگه دارند. کودکان در کنار بازی با دوستان خود با تخلیه انرژی ذخیره شده مهارت های اجتماعی، تربیتی، فیزیکی و فردی خود را نیز پرورش خواهند داد تا برای زندگی در اجتماعات بزرگتر از خانه و مهد کودک آماده شوند.( مدرسه، دانشگاه، محیط کار و ...) 

نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.
دسته بندی های ویژه