یک مهد کودک خوب می بایست زیر نظر مدیریت مجرب و توانا با برخورداری از کمک مربیان تحصیل کرده در زمینه روانشناسی کودک در راه پرورش استعدادها و توانمندیهای کودکان تلاش داشته باشد. مهم است که تعداد مربیان مهد کودک با تعداد کودکان حاضر در کلاس تناسب داشته باشد. مطمئنا تعداد زیاد دانش آموزان کارایی مربی را برای رسیدگی به تک تک کودکان پایین آورده و به همان نسبت بازدهی کلاس نیز به طبع پایین خواهد آمد.

داشتن امکانات و تجهیزات کمک آموزشی نقش بسیار مهمی در بهتر شدن آموزش های اولیه کودکان خواهد داشت.

بی شک بهداشت، امنیت، برنامه ریزی صحیح آموزشی، برگزاری منظم و اصولی کلاس های فوق برنامه، ایجاد محیطی شاد و مفرح، برنامه غذایی غنی، برقراری نظم و انضباط کاری در کنار آموزش مربیان بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

برای انتخاب بهترین مهد کودک برای فرزندتان می بایست با آگاهی از همه موارد ذکر شده عمل کنید، وقت بگذارید، از نزدیک تمام امکانات مهد کودک را بررسی کنید، عجولانه تصمیم نگیرید تا بتوانید بهترین گزینه را از بین تعداد زیاد مهد کودک های فعال در منطقه و محله خود بیابید.

دقت کنید فاصله مهد کودک از محل زندگی و یا محل کار شما زیاد نباشد. فاصله زیاد مهد کودک از محل زندگی سبب خسته شدن کودک در مسیر رفت و برگشت خواهد شد چه بسا که در این مسیر خطراتی نیز او را تهدید کند. گذشته از آن رفت و آمد شما برای رسیدگی به امور آموزشی دلبندتان نیز در این مسیر بسیار زمان بر خواهد شد.(هرگز کیفیت را فدای کوتاهی مسیر نکنید)

نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.
دسته بندی های ویژه