مطمئنا انتخاب مهد کودک خوب و مناسب برای والدین کار ساده ای نیست. به طور قطع والدین هر کدام بسته به نیازهای فرزند خود و همچنین خلوق و خوی آنها نگرانی هایی برای انتخاب بهترین مهد کودک برای فرزند خود خواهند داشت. 

امنیت، رفاه، آموزش و مراقبت ویژه از کودک اولویت و دغدغه اول همه والدین است. یقینا هر آموزشگاه و موسسه آموزشی شیوه و متد مخصوص به خود را دنبال میکند. ولی با بررسی امکانات موجود در هر موسسه و شناخت شیوه های آموزشی آنها میتوان از بین تعداد زیاد مهد کودک هایی که در سطح شهر مشغول خدمات رسانی به خانواده ها هستند. می توانید یکی از بهترین ها را برای آموزش های اولیه دلبند خود برگزنید.

پرسنل مهد کودک می بایست برای پرورش استعدادهای ذاتی کودکان از تمام امکانات موجود آموزشی کمال استفاده را ببرند. برخورداری از کلاس های نقاشی، سفالگری، موسیقی، خمیر بازی و ... می تواند مربیان را در یافتن استعدادهای ذاتی کودکان یاری کند. کلاس های فوق برنامه نیز در این مورد بسیار کارساز خواهند بود.

معلمان و مربیان آموزشگاه باید دوره های آموزشی و استعدادیابی را گذرانده باشند تا بتوانند کودکان را در مسیر آموزش به درستی هدایت کنند.

مهم است که محیط مهد کودک شاد، سرگرم کننده و مهیج باشد تا کودک را تشویق به ماندن در محیط آموزشی و جذب محیط کند. رفتار و برخورد مربیان و پرسنل مهد کودک با بچه ها نیز نقش موثری در جذب آنها به محیط آموزشی ایفا میکند.

قبل از ثبت نام کودک در هر موسسه آموزشی او را برای بازدید با خود ببرید و نظر او را درباره محیط و مربیان مد نظر قرار دهید. در واقع این کودک است که باید بتواند با محیط و افراد حاضر در آن ارتباط برقرار کند و بیشترین ساعات روز را با آنها سپری کند. توجه به نکات ریز در مسیر یافتن بهترین مهدکودک می تواند برای والدین بسیار موثر باشد.

مهد کودک و دبستان طلوع نیز با توجه به قرار گرفتن مهد کودک در محیط دبستان، کودک را برای حضور در جمع کودکان دبستانی آماده و مهیا می کند و موجب تحریک علاقه مندی کودکان به تحصیل خواهند شد.

نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.
دسته بندی های ویژه