در سال ۱۳۹۶ و با مجوز رسمی از سوی شهرداری، خانه کودک دوزبانه خورشید، در منطقه یک تهران تاسیس گردید.

مدیریت این مهد کودک بر عهده خانم هدیه شاه حیدری است.

 در این موسسه گروه سنی کودکان ۶ ماهه تا ۶ سال پذیرش می شوند.

پذیرش کودکان شیرخوار و همچنین پذیرش ساعتی کودکان در دستور کار این مجموعه قرار دارد.

کارکنان و پرسنل مجرب این موسسه از ساعت ۸ صبح الی ۵ غروب در خدمت کودکان و خانواده های آنها برای ارائه خدمات آموزشی و پرورشی هستند.

برای خانه کودک دوزبانه خورشید محتوایی وجود ندارد. ولی همگی خوب میدانیم که عدم وجود محتوا دلیلی محکمی برای بی کیفیت خواندن هیچ موسسه ای نخواهد بود.

 به طور قطع تمام مهد کودک ها تلاش خود را برای ارائه بهترین خدمات آموزشی به کودکان در منطقه خود خواهند داشت. اگر ساکن منطقه یک هستید با تحقیق کامل درباره مهد کودک های اطراف خود نسبت به انتخاب بهترین مهد کودک برای فراگیری آموزش های اولیه به فرزند خردسال خود اقدام کنید.

از بازدید حضوری و بررسی دقیق تجهیزات و امکانات مهد کودک ها غافل نشوید. مطمئنا تصمیم شما برای ثبت نام و یا عدم ثبت نام در بازدید حضوری مشخص خواهد شد.

نحوه استقبال کارکنان و مربیان مهد کودک از شما در برخورد اولیه بسیار در تصمیم نهایی شما دخیل خواهد بود.

تحصیلات مرتبط مربیان و گذراندن دوره های تخصصی مربی گری نیز بسیار حائز اهمیت است.

دقت کنید تعداد مربیان فعال در مهد کودک متناسب با تعداد کودکان حاضر در هر کلاس باشد تا راندمان کلاس در حد استاندارد قرار داشته باشد.

داشتن برنامه غنی از آموزش نیز نکته بسیار مهمی است که باید مد نظر والدین برای انتخاب بهترین و با کیفیت ترین مجموعه آموزشی باشد.

آموزشگاه های دوزبانه در کنار آموزش های دیگر، زبان دوم را نیز به علاقه مندان این آموزش یاد میدهند. یقینا فراگیری زبان دوم در سنین پایین بسیار بهتر از بزرگسالی خواهد بود. کودک در سنین پایین یادگیری بسیار قوی تری دارد. بنابراین زبان انگلیسی و یا فرانسه و یا هر زبان دیگر را به مانند اهالی همان زبان فرا خواهد گرفت و لهجه آنها را به خوبی ادا خواهد کرد.

اگر خواهان آموزش زبان دوم در کنار دیگر آموزش ها برای دلبند خود هستید از خانه کودک دوزبانه خورشید دیدن کنید. از نزدیک تمام امکانات، تجهیزات و برنامه آموزشی که دنبال می کنند را بررسی کنید. اگر با اولویت های آموزشی که برای فرزند خود در نظر دارید هماهنگی وجود داشت، نسبت به ثبت نام دلبند خود اقدام کنید. کودک خود را با آسودگی کامل به مربیان با تجربه آنها بسپارید و شاهد پیشرفت روزافزون دلبند خود در تمام امور زندگی اجتماعیش باشید.

نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.
دسته بندی های ویژه