انتخاب مهدکودک چندان ساده نیست، شما به عنوان والدین طبیعتاً نگران حضور فرزندتان در مراکز آموزشی هستید و مایلید امنیت، مراقبت و رفاه را شاهد باشید. شناخت مجموعه های موفق، دغدغه والدین است اما هر مرکز آموزشی، فلسفه یادگیری منحصر به فردی را دنبال می کند بنابراین شناسایی توانمندی و شکوفایی کودکان، ممکن است صورت نگیرد.

مهدکودک بادبادک ها از مراکز موفق و منضبط شهر تهران واقع در منطقه ۱۳ بوده که خدمات تخصصی آموزشی را برای کودکان فراهم ارائه می کند. خانم میترا ایپکچی عظیمی به عنوان مدیریت، فضایی شاد و مفرح را برای کودکان ۲ تا ۶ سال فراهم کرده‌اند تا مهارت های آموزشی، ورزشی، فرهنگی و هنری نیز ارتقا یابند. کارکنان مهد در ساعات کاری ۷:۳۰ صبح الی ۱۵:۳۰ بعدازظهر پذیرای کودکان در گروه سنی ۲ تا ۶ سال هستند.

پرسنل مهد کودک بادبادک ها برای پرورش استعدادها و مهارتهای اجتماعی کودکان، برنامه‌های متنوعی را در نظر می‌گیرند علاوه بر آن که می‌توان شاهد حضور کودک در رشته‌های مختلفی مانند نقاشی، موسیقی و سفالگری نیز بود. برنامه غذایی این مرکز از نظر تنوع و سلامت مطابق با ذائقه اغلب کودکان است علاوه بر آن که وعده های غذایی در زمان مقرر، سرو می شوند.

مربیان مسئولیت پذیر و حرفه ای، خدمات باکیفیتی را ارائه می دهند تا شخصیت کودکان به درستی، پرورش یابد علاوه بر آن که وجود تجهیزات نوین و ایمن کمک می‌کند انرژی درونی نیز به خوبی تخلیه شود.

این مهد کودک فوق حرفه ای برای ارتقای توانایی های جمعی کودکان، اسباب بازی های مرتبط و کاربردی را در فضای ایمن قرار داده اند تا همراه با سرگرمی بتوانند توانایی های مختلفی همچون تعادل، شجاعت، هماهنگی و ارتباطات نیز داشته باشند.

در بازی های گروهی نیز به راحتی می توان شاهد دکوراسیون و چیدمان بخش های مختلف این مهد کودک متناسب با ویژگی های رشد روانی کودکان بود. تمامی وسایل به شکل تمیز و مرتب قرار گرفته اند علاوه بر آن که نسبت به ایمنی و سلامت نیز توجه جدی صورت گرفته است.

.
عالی
گ
نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.
دسته بندی های ویژه