لاک-پشت-و-دام-آهو
کتاب داستان کودک ۷ تا ۹ سال - لاک پشت و دام آهو

سه دوست مهربان؛ لاک‌ پشت، کلاغ و موش کنار چشمه‌ای کوچک و زیبا زندگی آرامی دارند. روزی آهویی که از چنگ صیادی گریخته به آن‌ها پناه می‌آورد. آن‌ها آهو را پناه می‌دهند و به دوستی می‌پذیرند و آهو هم از آن پس در کنارشان زندگی می‌کند. اما حوادث زندگی همیشه در کمین‌اند.

صیاد بازهم در سر راه آن‌ها دام می‌اندازد. آهو و لاک پشت به دام می‌افتند تا داستان نشان دهد در زندگی جمعی هم دوستی، هم همکاری و هم تدبیر لازم است تا بتوان آرام زیست. این اثر بازنویسی ساده از حکایت زاغ و صیاد و کبوتر و موش و ... از کلیله و دمنه است که برای کودکان ۶ تا ۸ سال به نظم و شعر درآمده است. تصاویر زنده و جاندارند و به کمک متن می‌تواند برای ذهن کودکی که در آستانه اجتماعی‌شدن و دوست‌یابی است، اثری مطلوب داشته باشد و او را با راه و رسم زندگی اجتماعی و دوستی آشنا سازد. کتاب برای قصه‌خوانی بلند و نمایش هم پیشنهاد می‌شود.

 

منبع کتاب لاک پشت و دام آهو وب سایت کتابک است. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به این وب سایت بی نظیر رجوع کنید.

نام انگلیسی کتاب
نویسنده
این کتاب نویسنده ندارد.
مترجم
این کتاب مترجم ندارد.
تصویرگران
این کتاب تصویرگر ندارد.
سال انتشار
۱۳۸۴
نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.