چرا-من-بابامو-دوست-دارم
کتاب داستان کودک ۷ تا ۹ سال - چرا من بابامو دوست دارم

کتاب را که باز می کنیم، تصویر های دوست داشتنی حیوانات کوچک را کنار پدرهای شان می بینیم، بچه میمون ها، بچه زرافه ها، توله خرس ها و ....

انگار یک نفر از آن ها پرسیده که چرا این قدر پدرشان را دوست دارند. چون هرکدام، از پدرشان و علت دوست داشتن او حرف می زنند. توله خرس می گوید: "من پدرم را دوست دارم، چون شب ها بوسم می کنه و به من شب به خیر می گه."

بچه زرافه می گوید: "من پدرم را دوست دارم، چون خیلی مهربونه."

هر کدام از بچه های حیوانات دلیل محکمی برای دوست داشتن پدرهای شان دارند: چون با آن ها بازی می کند، چون قلقلک شان می دهد، چون بلد است وسایل خراب شده را تعمیر کند و....

"چرا من بابامو دوست دارم" با تصویرهای بزرگ و دو صفحه ای، جمله های کوتاه سرشار از مهربانی و صفای کودکانه، هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان، به ویژه پدران، خواندنی و لذت بخش است. از این کتاب، همچنین می توان برای شناساندن حیوانات گوناگون، شیوه ی زندگی، خوراک و زیستگاه های شان به کودکان نیز بهره گرفت.

 

منبع کتاب چرا من بابامو دوست دارم وب سایت کتابک است. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به این وب سایت بی نظیر رجوع کنید.

نام انگلیسی کتاب
Why Do I Love My Daddy
نویسنده
تصویرگران
این کتاب تصویرگر ندارد.
سال انتشار
۱۳۸۷
نویسنده متن
نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.