چه-جاندارانی-در-اتاق-خواب-شما-زندگی-می-کنند؟
کتاب داستان کودک ۷ تا ۹ سال - چه جاندارانی در اتاق خواب شما زندگی می کنند؟

این کتاب یکی از کتاب های مجموعه زندگی پنهان است که مخاطب را با جاندارانی بسیار ریز آشنا می کند که درون بدن مان، روی پوست مان، در اتاق خواب، آشپزخانه، باغچه خانه و کلاس درس زندگی می کنند و دیده نمی شوند.

این مجموعه همچنین اطلاعاتی درباره ی راه های جلوگیری از تکثیر باکتری ها به مخاطب می دهد. مربی می تواند از اطلاعات عنوان بندی شده در هر کتاب به صورت پرسش و پاسخ استفاده کرده و کنجکاوی مخاطب را برانگیزد و شوق او را به یادگیری افزایش دهد. تصاویر کتاب ها عکس و نقاشی رنگی و هم خوان با متن هستند. در پایان هر کتاب تصاویری طراحی شده مناسب با موضوع کتاب دیده می شود که با در نظر گرفتن اندازه ی آن ها با هم مقایسه شده اند. این تصاویر فرصت مقایسه اندازه ی جانوران را برای مخاطب فراهم می کند.

انتخاب موضوع، جالب و نو بودن آن از امتیازات این مجموعه به شمار می آید. منابع اینترنتی برای کسب اطلاعات بیشتر در کتاب گنجانده شده است که فعال نیز هستند و مخاطب را به کسب اطلاعات بیشتر تشویق می کند.

منبع کتاب چه جاندارانی در اتاق خواب شما زندگی می کنند؟ وب سایت کتابک است. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به این وب سایت بی نظیر رجوع کنید.

نام انگلیسی کتاب
What’s living in your bedroom?‎‎‎
نویسنده
تصویرگران
این کتاب تصویرگر ندارد.
سال انتشار
۱۳۹۰
نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.