هیولای-سبز-دنیا-را-نجات-می‌دهد
کتاب داستان کودک ۷ تا ۹ سال - هیولای سبز دنیا را نجات می‌دهد!

هانا هیولای کوچک بامزه، پشمالو و سبز رنگ یک کابوس برای محیط‌ زیست است! او تمام چراغ‌ها را روشن می‌گذارد، با صدای بلند تلویزیون می‌بیند، وسایلی که نمی‌خواهد را به کسی نمی‌دهد، شیر آب را موقع مسواک زدن باز می‌گذارد، تا اینکه یک شب، در حالی‌که برنامه تلویزیونی مورد علاقه‌اش را می‌بیند، برق می‌رود و همه جا خاموش می‌شود. هیولای سبز متوجه می‌شود دنیایی بزرگ در بیرون خانه‌اش وجود دارد و او می‌تواند تغییری در وضعیت محیط‌زیست به وجود آورد.

کودکان با دنبال کردن سفر هیولای سبز در سفرش برای نجات دنیا یاد می‌گیرند که خود چگونه یک هیولا سبز کوچک باشند. این کتاب هم سرگرم‌کننده و هم آموزشی است. در انتهای کتاب صفحه‌ای به توضیح واژه‌های دشوار کتاب اختصاص داده شده است.

کتابی دیگر نیز با شخصیت هیولای سبز با نام «هیولای سبز دریا را نجات می‌دهد» توسط شرکت انتشارات فنی ایران چاپ شده است. مجموعه کتاب‌های هیولای سبز همراه با لذت و سرگرمی به کودکان خواهند آموخت چگونه دوست‌دار محیط‌زیست باشند. 

منبع کتاب هیولای سبز دنیا را نجات می‌دهد! وب سایت کتابک است. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به این وب سایت بی نظیر رجوع کنید.

نام انگلیسی کتاب
I can save the earth
مترجم
این کتاب مترجم ندارد.
سال انتشار
۱۳۹۲ چاپ دوم
نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.