دایناسور-حافظ-محیط-زیست
کتاب داستان کودک ۷ تا ۹ سال - دایناسور حافظ محیط زیست

در کتاب «دایناسور حافظ محیط زیست» کودکان با روش‌های حفاظت از محیط‌زیست آشنا می‌شوند. بچه دایناسورها به کودکان نشان می‌دهند چگونه با کارهایی کوچک می‌توانند مصرف برق و آب را کاهش دهند، زباله‌ها را بازیافت کنند و طبیعت را پاکیزه نگه دارند. آن‌ها در پایان کتاب موفق می‌شوند «دایناسور بی‌خیال» را نیز به یک حافظ محیط‌زیست تبدیل کنند.

«در این کتاب دایناسورها کارهای زیادی را برای حفظ کره زمین و محیط زیست به شما یاد می‌دهند. صرفه‌جویی یکی از این کارهاست.

در پشت کتاب می‌خوانیم: «شما یاد می‌گیرید که چه‌طور در مصرف آب، برق، کاغذ و پلاستیک صرفه‌جویی کنید. همچنین می‌آموزید که کارهای کوچک شما کمک بزرگی به نجات کره زمین می‌کند.»

کتاب «دایناسور حافظ محیط‌زیست» مهم‌ترین مشکلات محیط‌زیست انسانی را به کودکان نشان داده و راهکارهایی ساده برای رفع این مشکلات به آن‌ها پیشنهاد می‌دهد.

تصویرگری کتاب جذاب و طنزآمیز و تکمیل کننده متن کتاب است. متن کتاب از دو بخش اطلاعاتی و گفت و گوهایی از زبان شخصیت‌های کتاب تشکیل شده است. تنوع متن به خوانش بهتر کتاب کمک می‌کند.

کتاب با این شعار پایان می‌یابد: «حفاظت از محیط‌زیست کار مهمی است؛ تک‌تک ما می‌توانیم کمک کنیم.» «آیا شما هم از این به بعد کمک می‌کنید؟»

 

منبع کتاب دایناسور حافظ محیط زیست وب سایت کتابک است. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به این وب سایت بی نظیر رجوع کنید.

نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.