کاردستی کودک : لیوان بادکنکی

بازی کردن با اسباب بازی و وسیله ای که ساخت خود کودک باشد برای آنها بسیار جذاب است. به یاد داشته باشید همیشه لازم نیست اسباب بازی ها و وسایل گران قیمت و آماده برای سرگرم کردن کودکتان بخرید. بلکه میتوانید با ساخت وسایلی ساده او را بصورتی مفیدتر و بهتر سرگرم کنید. کافیست کمی حوصله به خرج دهید. ساخت ابزار و وسایل اعتماد به نفس، خلاقیت، و ذوق کودک را بیشتر میکند. خیلی از اسباب بازی هایی که به صورت اماده به فروش میرسند قابلیت ساخت در خانه و به همراهی ککودک را دارند. اما باید این روند را به گونه ای تنظیم کنید تا برای کودک جذاب باشد.علاوه بر این با کمی خلاقیت هم میتوانید اسباب بازی هایی مخصوص به خودتان درست کنید.

کاردستی زیر یک وسیله ی سرگرمی بسیار جذاب و سرگرم کننده است. این لیوان های مخصوص جشن یا لیوان های آب پاش به ابزار خاصی برای درست کردن احتیاج ندارند.

وسایل مورد نیاز:

لیوان یک بار مصرف

بادکنک

رنگ و قلم مو

خرده کاغذ یا برچسب های ستاره ی کوچک

قیچی 

در اولین قدم از کودکان بخواهید لیوان ها را به سلیقه خودشان تزئین و رنگ آمیزی کنند. 

 با قیچی و با احتیاط قسمت ته لیوان را ببرید. سپس ته بادکنک را گره زده، سر آن را قیچی کنید و ته لیوان را داخل بادکنک کنید.

لیوان شما آماده است. داخل آن را خرده کاغذ های رنگی یا ستاره های تزئینی بریزید و سپس با کشیدن ته بادکنک و پرتاب آن خرده کاغذ ها به هوا پرتاب خواهند شد. استفاده از این وسیله در جشن های تولد و در فضای باز کودکان را بسیار هیجان زده خواهد کرد. در فضای باز و در تابستان میتوانید از این لیوان ها برای آب  بازی هم استفاده بکنید.

 

نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.