انواع بازی های آموزشی برای کودکان با فندق

یکی از روش های بسیار پربازده برای آموزش به کودکان، آموزش از طریق بازی و به روش غیرمستقیم ( آموزش مستقیم و غیرمستقیم کودکان یعنی چه؟ ) است. میتوان با طراحی بازی هایی بسیار ساده و سرگرم کننده، ذهن کودک را فعال تر و پویا تر کرد، خلاقیت او را بالا برد و هوش او را تقویت کرد. در این مطلب ما بای های مختلفی را با مقداری فندق به شما نشان میدهیم که میتواند تا مدت ها کودکتان را سرگرم کند. بخاطر داشته باشید که بازی های نشان داده شده تنها نمونه ای از بازی های ممکن هستند، بسیاری بازی های  دیگر در طول انجام این فعالیت ها ممکن است به ذهن شما یا کودکتان خطور کند که اتفاقا بسیار جذابتر خواهند بود.

چیدن فندق ها روی زمین به اشکال مختلف، بازی و ریاضی و شمارش فندق ها و قرار دادن آنها در بشقاب های عددگذاری شده. چیدن فندق ها به شکل حروف الفبای فارسی یا انگلیسی، رنگ کردن فندق ها و دسته بندی براساس رنگ، راه رفتن روی فندق ها برای تجربه بافت و شکل و جنس، مقایسه با دانه های کوچکتر برای آشنایی با مفهوم حجم و اندازه، چیدن در جاهای مشخص شده با توجه به اندازه، ریختن در ظرف یا بطری و چیدمان و تزئین بشقاب همراه با دانه های دیگر... از جمله فعالیت های ممکن با فندق است.

نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.