از ویژگی های خاص دکتر نازیلا اورعی استفاده از تکنیک های روانشناسی برای آرامش کودک در حین دندانپزشکی است.

از نظر دکتر اورعی بهترین دندانپزشک اطفال کسی است که بدون درد، اضطراب و با رعایت اصول علمی درمان و استریلیزاسیون دندانپزشکی کودک را در ارتباطی صمیمانه با او انجام دهد.

این درمان در محیطی دوستانه و آرامش بخش برای کودکان صورت می گیرد.

اما از ویژگی های برتر دندانپزشکی کودکان خانم دکتر صدیق اورعی، انجام این درمان ها برای اکثریت کودکان مضطرب و حتی زیر سه سال، بدون بیهوشی می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کنیم به بازخوردهای خانواده ها توجه فرمائید.

رزومه تحصیلی و کاری

افتخار من به عنوان دکتر نازیلا صدیق اورعی این است که خدمات ندانپزشکی کودکان و نوجوانان را از سال ۱۳۸۵ از بیمارستان کودکان دانشگاه تهران، مرکز طبی کودکان شروع کردم.

هدف من ارائه خدمات با کیفیت بالا در محیطی امن و آرام به کودکان و نوجوانان عزیز است.

در این مرکز با تکیه بر روش های روانشناسی، کنترل رفتاری، ترس و اضطراب را در کودکان از بین می بریم به این صورت که با صرف زمان زیاد و ایجاد ارتباط دوستانه و توضیح وسائل و نحوه درمان به زبان قابل درک کودکان، همکاری کودک را برای کمک به درمان خود جلب می نمائیم.

اولین مراجعه و درمان دندانپزشکی، خاطره و تجربه دندانپزشکی کودکان در تمام عمر را می سازد و دیدو و نظر او را نسبت به دندانپزشکی تا آینده تضمین می کند پس درمان دندانپزشکی در کودکی باید با خاطره خوب از محیط و درمان دندانپزشکی همراه باشد.

در این مرکز درمان های پیشگیرانه و پوسیدگی شامل فلوراید تراپی و فیشور سیلنت (شیارپوش)، عصب کشی (درمان ریشه)، ترمیم دندان ها، بازسازی و زیبایی دندان های جلویی تخریب شده انجام می گیرد و در صورت از دست دادن دندان ها فضای نگهدارنده به جای آن نصب می شود.

  • دارای فلوشیپ دندانپزشکی کودک و نوجوان از جهاد دانشگاهی تهران
  • دارای فلوشیپ ترمیمی زیبایی از جهاد دانشگاهی تهران
  • دارای فلوشیپ ارتودنسی از جهاد دانشگاه تهران
  • دارای فلوشیپ درمان بیماران خاص از بنیاد امور بیماری های خاص

 

نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
آیا دکتر صدیق اورعی، دندانپزشکی بدون بی هوشی دارند؟
بله، تخصص اصلی ایشون، برقراری ارتباطی مبنی بر روانشناسی و تعامل با کودک برای انجام دندانپزشکی کودکان بدون بی هوشی است.