از آتلیه های کودک شمال شرق تهران میتوان به فوتو نی نی اشاره کرد این آتلیه واقع در خیابان پاسداران یکی از آتلیه های با کیفیت و مناسب جهت ثبت لحظات شیرین نوزاد و کودک شماست.

آتلیه فوتو نی نی دارای تم و دکورهای بسیار متنوع و تجهیزات کاملا مناسب برای ارائه بهترین خدمات عکاسی به شما والدین عزیز است.

استفاده از دکورهای متنوع و عکاسی در فضای باز باعث محبوبیت این آتلیه میان والدین می باشد.

اتلیه فوتو نی نی دارای دکور و تم های کاملی است که میتوان به برخی از آنها اشاره کرد:

  • دکور کریسمس
  • تم و دکور مربوط به فصل های سال
  • دکور و تم های رنگی و شاد
  • دکور عید
  • تم تولد
  • دکور و تم دندونی

شما میتوانید برای اطلاع بهتر از شرایط آتلیه و مشاهده انواع نمونه کارها به سایت آتلیه با آدرس http://photonini.com  و یا پیج اینستاگرام با آیدی  photo_nini مراجعه کنید

پیشنهاد میکنیم که برای دیدن نظرات خانواده ها و میزان رضایتشان نسبت به این آتلیه به صفحه "بهترین آتلیه های کودک و نوزاد شرق تهران"رجوع کرده و توضیحات مربوط به آتلیه ها را مشاهده نمایید.

.
عکسهایی که میگیرن بسیار خلاقانه س
ناشناس
.
کیفیت عکسها بینظیره
ناشناس
.
میخوام نوه م که دنیا اومد ببرمش اینجا وخاطراتش رو ثبت کنم
ناشناس
نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
آیا آتلیه عکسای شاین بهترین آتلیه شرق تهران است؟
بهترین بودن یه صفت کیفی است اما ما به شما پیشنهاد می کنیم، برای پیدا کردن آتلیه  وارد صفحه "بهترین آتلیه نوزاد، کودک و بارداری شرق تهران" شوید در این صفحه لیست بهترین آتلیه ها مانند آتلیه بن سای وجود دارد که می توانید نمونه کارهای آن ها را مشاهده کرده، بازخورد خانواده ها نسبت به کیفیت کار آن ها را نیز مطالعه کرده و در نهایت با آتلیه تماس بگیرید و وقت رزرو کنید.
چگونه می توانم نمونه کارهای آتلیه شاین را مشاهده کنم؟
وارد همین صفحه بشوید و روی آدرس اینستاگرام مجموعه شاین کلیک کنید. فعلا در حال حاضر بهترین جایی که محتوای مرتبط با آتلیه شاین در دسترس ماست همین اینستاگرام مجموعه است.
راه های تماس با آتلیه شاین
برای تماس با این آتلیه با شماره ۰۲۱۲۲۷۷۱۱۰۷ تماس حاصل نمائید.