کاردستی کودک - ساخت گچ های رنگی

 بازی های پیاده رویی یا بازی هایی که کودکان بصورت دسته جمعی در حیاط یا کوچه انجام میدهند از بازی هایی هستند که بسیار در شکل گیری شخصیت اجتماعی و انعطاف پذیری کودک و مهارت های کار گروهی تاثیر خواهند داشت. از بازی های قدیمی و نوستالژیک پیاده رویی لی لی است. گچ های رنگی هم بسیار برای کودکان جذاب هستند و میتوان بازی های مختلفی با آنها ابداع کرد. در این مطلب ما آموزش ساخت گچ های رنگی فانتزی همراه با کودکان را به شما آموزش خواهیم داد.

برای ساخت این گچ ها به گچ خام، رنگ های خوراکی و قالب های مافین یا کاپ کیک، لیوان یکبار مصرف و همینطور چوب بستنی احتیاج خواهید داشت. 

 

 چوب بستنی ها را با قیچی کوتاه کرده و به اندازه دلخواه دربیاورید.

 مقدار کمی آب در لیوان ها میریزیم و سپس چند قطره رنگ خوراکی در هر لیوان میریزیم تا به رنگ دلحواه برسیم. به اندازه یک سوم لیوان را با آب پر میکنیم.

 

 دو سوم باقیمانده ی لیوان را با گچ پر میکنیم و کامل مخلوط میکنیم. 

 حال مواد گچی را به داخل قالب منتقل میکنیم. مقدری صبر میکنیم تا گچ خودش را بگیرد و بعد چوب بستنی ها را درون قالب ها قرار میدهیم و بعد چند ساعتی صبر میکنیم تا گچ خودش را بگیرد.

گچ های رنگی ما برای استفاده آماده هستند. 

.
عالی ماله من برای دمین باری که درست کردم داره خشک میشه یه دفه دیگه درست کردم عالی بود
پارمین
.
عااااااااااااااالیه
ادرینا حقی
.
عالی
هستی
.
خیلی خوب بود من که درست کردم برای خواهرم
مطهره مسکین
.
خیلی خیلی خوب بود ببخشید تلفن خودتون را به من می دید
مطهره مسکین
.
امتیاز شما ۵ ستاره بود
مطهره مسکین
.
ببخشید این کی که پاش اینجا هست
مطهره مسکین
نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.