غذاهای گیاهی وگن بدون گوشت - ۷۰ تصویر

 بسیاری از محصولات مختلف را انتخاب می کنید تا از تجربیات با طعم های مختلف و مارک های مختلف برای پیدا کردن مورد علاقه خود استفاده کنید.

مخالفت با ظلم و ستم به حیوانات می تواند به آسانی جایگزین ماریانارا برای سس گوشت شود که به جای گوشت مرغ یا گوشت گاو استفاده می شود و برخی از محصولات بسیاری از وگان خوشمزه و راحت که در دسترس هستند را امتحان می کنند.

گوشت گوسفند که از پروتئین گیاه ساخته شده است، در طیف گسترده ای از بافت ها، شکل ها و سبک ها قرار می گیرد: برگرها، هات داگ، پپورونی، سوسیس، گوشت گاو، گوشت زمین، کیک پودری، کتلت نان، نان فلفل دلمه ای، سالاد نیشکر و غیره !

جایگزین های لبنی از سویا، برنج، آجیل، دانه و نشاسته گیاهی شامل شیر، پنیر، کره، سس مایونز، خامه ترش، ماست، دسر های یخ زده

بهترین کار این است که نمونه هایی را که می توانید تست کنید.

شما ممکن است بعضی از شیرهای سویا و برگرهای گیاهی را دوست نداشته باشید اما برخی دیگر فکر می کنند که این ها همگی عالی هستند.

با مواد تشکیل دهنده مناسب برای جایگزینی و تجربه کمی،

شما کشف خواهید کرد که هنوز هم می توانید از وعده های غذایی مورد علاقه خود لذت ببرید.

با استفاده از سیتان (یا "گوشت گندم")، چیپس های خانگی و سایر جایگزین های گوشت و لبنی، می توان از بسیاری از دستور العمل های آشنا استفاده کرد.

شما بی نظیر از دستور العمل های گیاهی را در اینترنت پیدا خواهید کرد، و همچنین یک انتخاب بزرگ آشپزی آشپزی گیاهی.

لوبیا منبع خوبی از پروتئین و نسبتا ارزان هستند.

شما گستره وسیعی ازمحصولات گرما دیده در بسیاری از سوپر مارکت ها و تعدادی از دستور العمل های مبتنی بر لوبیا در راهنمای های آنلاین خود را پیدا کنید، از جمله سوپ های خنک و چیلی ساخته شده با "پروتئین سبوس دار بافت"، که هزینه نیز کمتر از گوشت فاخته آماده.

 

 

 

نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.