بهترین مهدکودک شیخ بهایی

در این صفحه شما می توانید لیست بهترین مهدکودک های شیخ بهایی را مشاهده کنید و برای دریافت اطلاعات بیشتر بازخوردهای مادران را مشاهده فرمائید. اما پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر به مهدکودک های ملاصدرا و میدان ونک مراجعه نمائید.

توضیحات بیشترتوضیحات کمتر

تب‌های اولیه

مهدکودک و پیش دبستانی تامیلا در شیخ بهایی
مهدکودک و پیش دبستانی تامیلا در شیخ بهایی
مهدکودک و پیش دبستانی تامیلا در شیخ بهایی
مهدکودک و پیش دبستانی تامیلا در شیخ بهایی
مهدکودک و پیش دبستانی تامیلا در شیخ بهایی
مهدکودک و پیش دبستانی تامیلا در شیخ بهایی
تهران – خیابان شیخ بهایی شمالی – کوچه امداد غربی – پلاک ۳۴
مدیر مهدکودک هستید؟
در لیست مهدکودک ها بصورت ویژه دیده شوید، در قسمت زیر لیستی از مزایای ویژه شدن آورده شده است، برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.
  • مشاوره کسب و کار

  • قرارگیری در اول لیست

  • برند سازی ویژه

  • بازدید بیشتر

  • مراجعه بیشتر

  • ثبت نام بیشتر

  • جایگاه اول گوگل

مهد کودک گلها در شهرک غرب (در دست تعمیر)

شهرک غرب، خیابان هرمزان، نبش پیروزان جنوبی، جنب وزارت علوم و تحقیقات

خانه کودک دینا شیخ بهایی

میدان ونک - ملاصدرا - شیخ بهایی شمالی - کوچه قوام پور - کوچه پانزدهم -پلاك ٢٠

مهد کودک و پیش دبستانی دو زبانه یزدانمهر در سئول

ونک، میدان شیخ بهایی، خیابان سئول، خیابان ونک، جنب داروسازی شفا، پلاک ۱۶۸

خانه کودک وارش شیخ بهایی

ملاصدرا - شیخ بهایی شمالی - شهانقی - پلاک ۴۱

مهدکودک دهکده دانش

امیرآباد شمالی، شهرک والفجر انتهای خیابان نهم جنب بازار شیخ بهایی طبقه اول

موسسه خانه یادگیری پرسا در جردن

جردن- انصاری- مهرداد- پلاک ۱۱

در سال های اخیر، اهمیت آموزش پیش دبستانی استاندارد برای کودکان خردسال مورد توجه قرار گرفته است. مطالعات نشان می دهد کودکانی که آموزش پیش دبستانی باکیفیت می بینند دارای مهارت های ریاضی و زبانی بهتر، علاقه بیشتر و مهارت های اجتماعی بهتری هستند. این کودکان معمولاً در چند سال اول مدرسه عملکرد بهتری دارند و انتقال آنها به مراحل بعدی روانتر و راحت تر خواهد بود. 

مزایای آموزش پیش دبستانی با کیفیت بالا را می توان به وضوح فراتر از سال های شکل گیری شخصیت و حتی بزرگسالی مشاهده کرد. مطالعات نشان می دهد که ۲۰ تا ۳۰ سال پس از ترک مهد کودک، آنها به احتمال زیاد دبیرستان را به پایان می رسانند، به دانشگاه می روند ، حقوق بیشتری می گیرند و خانه های رویایی خود را دارند.

با توجه به اینکه فرستادن کودک خود به یک پیش دبستانی با کیفیت بالا چقدر مهم است، هنگام تصمیم گیری برای انتخاب به چه اصولی توجه می کنید؟ در حالی که بیشتر موارد اساسی را می توان در مهد کودک ها یافت، ارزش این را دارد که کمی تحقیق کنید تا مطمئن شوید مرکز آموزشی انتخابی شما و خانواده مناسب است. 

برخی از سوالاتی که ممکن است هنگام بازدید بپرسید:

ساعت های کاری مهد کودک

بپرسید که ساعات عمومی کار مهد کودک چیست، چقدر در برداشتن کودکان از مرکز آموزشی انعطاف پذیر است؟ اگر کار اورژانسی دارید یا باید دیر کار کنید چه می کنید؟ اگر فرزندتان با اتوبوس مدرسه برود ، آیا زمان اتوبوس در برنامه خانوادگی شما جای می گیرد؟

کیفیت آموزش

ببینید چقدر واکاوی مسائل، تفکر و درک پشتیبانی می شود. علاوه بر این، اطمینان حاصل شود که کودکان می توانند با بازی های ذهنی، مهارت های ذهنی و خلاقیت خود را افزایش می دهند.

 آیا این آموزشات مرکز به روی این نوآوری ها و تحولات مشابه باز است؟ اگر قبل از بازدید خود درباره رویکردهای آموزشی تحقیق کنید، ایده بهتری درباره سوالات خود خواهید داشت.

امنیت

در حالی که همه ما می دانیم برخی از تصادفات و خطرات در دوران کودکی رخ داده است که بسیاری از آنها اجتناب ناپذیر هستند، اما هنوز ضروری است که بدانیم سیاست مدیریت مهد کودک در مورد ایمنی بالقوه کودکان و مرکز چیست. آیا ساختمان از استانداردهای ایمنی برخوردار است؟ مدیریت و پرسنل برای اطمینان از ایمنی و بهداشت، دانش آموزان در همه زمینه ها چه کاری انجام می دهند؟ تصادفات چگونه ثبت و گزارش می شوند؟ آیا اتوبوس مدرسه بچه ها را به فرد و زمان مناسب رسانده است؟

از آنجا که ایمنی مهمترین مسئله در انتخاب مجموعه آموزشی برای کودک شماست، باید اطمینان حاصل کنید که معلمان و مدیران همه تلاش خود را برای اطمینان از ایمنی انجام می دهند و در صورت بروز هرگونه حادثه اطلاعات کافی و دقیق را در اختیار شما قرار می دهند.

مشخصات 

بیشتر مهدهای کودک بصورت خصوصی اداره می شوند ، بنابراین همه آنها دارای استانداردها و قوانین بسیار متفاوتی هستند. اطمینان حاصل کنید که مرکز مورد نظر شما از معلمان واجد شرایط در آموزش اولیه کودکان استفاده می کنند. اگر زبان های خارجی برای شما مهم است، آیا دروس توسط معلمی که مهارت و تسلط دارد، تدریس می شود؟ 

نام مهدکودکآدرستلفن ها
مهدکودک و خانه کودک تامیلا تهران – خیابان شیخ بهایی شمالی – کوچه امداد غربی – پلاک ۳۴۰۲۱۸۸۰۵۷۹۵۵
موسسه خانه یادگیری پرسا جردن- انصاری- مهرداد- پلاک ۱۱۰۹۱۲۳۱۲۵۹۲۶ ۰۲۱۲۶۲۹۰۷۵۴
خانه کودک شادینا میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی، نبش بن بست صبا، پلاک ۱۲۲۰۲۱۸۶۰۵۱۲۰۰ ۰۲۱۸۶۰۵۱۲۰۱
مهد کودک گلها شهرک غرب، خیابان هرمزان، نبش پیروزان جنوبی، جنب وزارت علوم و تحقیقات۰۹۱۲۵۰۷۲۱۶۳ ۸۲۲۳۳۷۷۷
مهدکودک دهکده دانشامیرآباد شمالی، شهرک والفجر انتهای خیابان نهم جنب بازار شیخ بهایی طبقه اول۰۲۱۸۸۶۱۵۰۸۰ ۰۲۱۸۸۶۱۵۰۸۱
خانه کودک وارش شیخ بهاییملاصدرا - شیخ بهایی شمالی - شهانقی - پلاک ۴۱۰۲۱۸۸۶۱۶۹۳۰ ۰۲۱۸۸۶۱۶۹۳۱
مهد کودک و پیش دبستانی دو زبانه یزدانمهر ونک، میدان شیخ بهایی، خیابان سئول، خیابان ونک، جنب داروسازی شفا، پلاک ۱۶۸۰۲۱۸۸۰۳۱۵۱۱
خانه کودک دینا شیخ بهاییمیدان ونک - ملاصدرا - شیخ بهایی شمالی - کوچه قوام پور - کوچه پانزدهم -پلاك ٢٠۰۲۱۸۸۰۵۲۱۵۶ ۰۲۱۸۸۰۴۹۲۸۵
پرسش و پاسخ
درباره مهدکودک تامیلا بیشتر بدانید
تامیلا از مهدکودک های با پشتوانه قوی آموزشی در تهران است که این ادعا را می توانید از روی پروفایل این مهدکودک در سایت رادیوکودک متوجه بشوید. ابتدا تصاویر تامیلا شروع کنید، سپس توضیحات و پاسخ های مدیریت به پرسش های ما را مطالعه کنید و در نهایت دقت ویژه ای به بازخوردهای سانسور نشده ی خانواده ها نسبت به تامیلا داشته باشید.
بهترین مهدکودک شیخ بهایی (شمالی و جنوبی) کدام مهدکودکی هست؟
بهترین در تعاریف مختلف متفاوت است. ما سعی کردیم با بیشترین اطلاعات به کمک شما عزیزان بیاییم تا در تصمیم گیری های آینده کودکتان کمک رسان باشیم.
آیا بازخوردها به هر مهدکودک در شیخ بهایی (شمالی و جنوبی) صحت دارد؟
تمام بازخوردها از فیلترهای دقیق (مثل تماس تلفنی با نویسنده کامنت) عبور می کنند از صحت هر کامنت مطمئن باشید.
چگونه می توانیم از هر مهدکودک در شیخ بهایی (شمالی و جنوبی) بیشتر بدانیم؟
ما سعی کردیم بیشترین اطلاعات را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم اما اگر از این حد اطلاعات بیشتر می خواهید یا با ثبت کامنت در پروفایل مهدکودک شروع کنید یا بصورت حضوری به مهدکودک رفته و با مدیریت آن جا صحبت کنید.
چگونه می توانم تبلیغ مهدکودکم را در لیست بهترین مهدکودک های شیخ بهایی قرار دهم؟
برای تبلیغ در صفحه بهترین مهدکودک های شیخ بهایی با مدیریت وب سایت رادیو کودک به شماره ۰۹۱۲۰۲۴۸۰۵۴ تماس حاصل نمائید.
دسته بندی های ویژه