۴۰ کاردستی فصل تابستان

توضیحات بیشترتوضیحات کمتر

تب‌های اولیه

ساخت کاردستی ساخت تیر و کمان با مواد طبیعی
در این صفحه با روش های ساده و پیش پا افتاده به کودکان روش ساخت تیر و کمان را آموزش می دهیم البته نحوه تراش قسمتی از چوب خیلی مهم است که می توانید در این قسمت به کودکان خود کمک کنید. 
کاردستی ساخت چمن و کفش دوزک
 کاردستی های مناسب هر فصل هم می تواند ایده جالبی برای ساخت کاردستی باشد، کاردستی های فصل بهار و تابستان مناسب این فصل از سال هستند.
کاردستی ساخت تاب و عروسک
آموزش ساخت یک باغ زیبا و تاپ برای کودکان شما. در این کاردستی روش های رنگ آمیزی، استفاده از نخ و جعبه، را مشاهده خواهید کرد.    
کاردستی فصل تابستان
کاردستی بشقاب پرنده، یکی از ساده ترین کاردستی های مناسب کودکان برای شروع کار ساخت کاردستی است. برش راحت بشقاب، و رنگ آمیزی دلخواه و برنامه ریزی نشده از ویژگی های منحصر بفرد این کاردستی است. 
کاردستی تابستانی ساخت توت فرنگی
کاردستی به کودکان امکان برقراری تعادل بین ذهن و دستان خود را دارد. مخصوصا اگر کاردستی مخصوص همان فصل باشد. شما می توانید با دنبال کردن صفحه کاردستی های فصل تابستان با کودکان خود از کاردستی های تابستان لذت ببرید.
کاردستی و بازی بولینگ برای کودکان
کودکان نیاز به وسائل گران قیمت برای بازی ندارند، آنها می توانند ساعت ها با شن و صدف های ساحل بازی کنند، خانه بسازند، قلعه بسازند و در تلاش برای برقراری ارتباط از طریق وسائل بازی باشند.
ساخت کاردستی با نخ، کاموا و پارچه
تمرکز و خونسردی یکی از صفاتی است که کودکان باید در انجام کارهای مرتبط با آنها ترقیب بشوند، این کاردستی برای تمرکز کودکان در ظریف کاری به شما پیشنهاد می شود، این کاردستی یکی از موثر ترین روش های پرورش صبر و ظریف کاری در کودکان است.
ساخت کاردستی با نخ، کاموا و پارچه
این کاردستی یکی از کاردستی بسیار زیبا، ساده و صد البته کاربردی است. بچه ها می توانند این کاردستی را ساخته و در اتاق خود آویزان کنند. اگر به کار با کاموا و نخ علاقمند هستید می توانید لینک های زیر را نیز مشاهده کنید. کاردستی ساخت دستبند با کاموا...
ساخت کاردستی ستاره
در این متن شما می توانید روش ساخت کاردستی ستاره را مشاهده کنید. روش های ساده ساخت کاردستی با لوله های نی نوشابه و برگه های رنگی بدین صورت است. اگر نی نوشابه بیشتری هم داشتید می توانید کاردستی های حیواناتی مثل پروانه و کرم، ستاره دریایی را با آنها...
ساخت بستنی با موز و شکلات
 یکی از جذابیت های کاردستی برای کودکان ساخت کاردستی با خوراکی است. هم بچه ها را بیشتر به ساخت کاردستی علاقمند می کند هم به خوردن خوراکی های که خودشون ساخته اند.
ساخت کاردستی با پاستیل های خوراکی
یکی از جذاب ترین کاردستی های ما همین ساخت کاردستی با مواد خوراکی است، در این مقاله ما کاردستی های قشنگی با پاستیل را به شما معرفی می کنیم، گردنبندهای خوراکی، سازه هایی با پاستیل و خلال دندان
ساخت گچ های رنگی با رول دستمال کاغذی
شاید الان مثل قدیم ها نباشه که همه آسفالت ها را بشود نقاشی کرد یا حتی همسایه ها علاقه ای به این کار نشان دهند ولی به هر حال اگر فضای مناسبی برای نقاشی بچه ها دارید لطفا این کاردستی را مشاهده کنید که با گچ ساده ساختمان و رنگ های مورد نظر گچ های قابل...
کاردستی ساخت صدف های سفید با گچ
این نوع کاردستی ها بچه ها را با روش های قالب گیری آشنا می کند، این تمرینی همه جانبه برای آشنایی کودکان با صدف ها و وسائل دور ریختی و قالب گیری است. 
کاردستی ساخت حیوان با کاغذهای رنگی
این کاردستی برای کودکان دبستانی که با مهارت های تا کردن کاغذ و رنگ آمیزی آن آشنایی بیشتری دارند مناسب تر است. این کودکان می توانند مهارت های کار با دست و همزمان ذهن خود را تقویت کنند. 
کاردستی ساخت قایق با چوب پنبه
هدف این کاردستی ها آموزش استفاده از ساده ترین وسایل مثل چوب پنبه به کودکان است. 
کاردستی بازی توپ و سبد
کاردستی بازی توپ و سبد 
کاردستی ساخت دریا و قایق
در این تصویر نحوه ساخت کاردستی دریا و قایق را مشاهده خواهید نمود.  قسمت دوم ساخت قایق در این قسمت روش دیگری برای ساخت قایق را آموزش خواهید دید.
کاردستی کودک:  موجودات دریایی با کلاژ کاغذ
 برای ساخت یک دریا با ماهی های مختلف و یک قایق کوچولو فقط به کاغذهای رنگی و کمی مهارت در تا زدن کاغذها احتیاج دارید. در عکس های زیر نحوه ی ساخت تک تک موجودات دریایی و قایق نشان داده شده است.
 ساخت کاردستی 8 پا با رول های دستمال کاغذی
ساخت کاردستی ۸ پا با رول های دستمال کاغذی را در این صفحه مشاهده می کنید. سایت رادیو کودک مملو از کاردستی های فراوان علی الخصوص کاردستی حیوانات و کاردستی با رول های کاغذ دیواری است.

صفحه‌ها