مهزاد و مه گل، مهدکودکی تازه تاسیس حوالی اشرفی اصفهانی و مجموعه تیراژه با مدیریت خانم مهزاد مثقالی است که ایشان فلسفه تاسیس مهدکودک را اینگونه بیان کرده اند.

با توجه به علاقه شدید من به کودکان و ارتباط نزدیک و صمیمانه ای که با کودکان برقرار میکنم و گذراندن واحدهای دانشگاهی با عنوان مربی مهد،مادرو کودک ،روانشناسی،کودک بیمار،کودک سالم در دانشکده تهران پزشکی و موفقیت در تمام این دروس و پشتیبانی مدیران و موسسین مهدکودک های مطرح تهران تصمیم به تاسیس مهدکودک گرفتم و خداوند رو شاکرم که این مسئولیت خطیر بر دوشم گذاشته شده و امیدوارم به بهترین نحو ممکن در راه آموزش و پرورش کودکان سرزمینم قدم بردارم.

این مهدکودک پذیرای کودکان شیرخوار تا ۶ سال از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۶:۳۰ است که می توانید از طریق آدرس زیر به اینستاگرام این مجموعه سر بزنید. https://instagram.com/mahzadmahgol_kindergarten

کلاس های مهدکودک مهزاد و مه گل

در این قسمت می توانید انواع کلاس هایی که در این مهدکودک برگزار می گردد را مشاهده کنید و با تاثیر هر کدام بر کودک خود را نیز آشنا شوید.

کلاس زبان انگلیسی: یادگیری زبان انگلیسی از سنین پایین تاثیر باورنکردنی بر رشد مغزی کودک دارد.آنها ظرفیت بیشتری برای تمرکز خواهند داشت و در حل مسئله بسیار چابک تر و موثرتر خواهند بود.مزیت بسیار جالب دیگر این است که فرزند شما می تواند به طور کارآمد چند کار را انجام دهد.

کلاس شطرنج: به بهبود تفکر انتقادی و مهارت حل مسئله آنها در هنگام استراتژی و برنامه ریزی حرکات کمک می کند شطرنج همچنین حافظه و توانایی تمرکز آنها را تقویت می کند زیرا آنها باید حرکات قبلی را به خاطر بسپارند و حرکات آینده را پیش بینی کنند.

کلاس لگو: در این کلاس فعالیت های بسیار متنوعی صورت می گیرد از جمله این فعالیت ها می توان به ایجاد یک کار گروهی و تقویت مهارت های اجتماعی، بروز خلاقیت و پرورش آن، رشد جسمی، مدیریت شکست و پشتکار ، افزایش اعتماد به نفس، کاهش اضطراب و استرس کودک اشاره کرد.

کلاس موسیقی: کودکان یاد می گیرند که الگوها را تشخیص دهند ریتم و ملودی را درک کنند، به رشد هوش هیجانی کودک کمک می کند.

کلاس کلاژ رشد خلاقیت کودک

کلاس مولتی اسپرت: اکثر مینی ورزش ها مثل مینی والیبال،مینی بسکتبال مینی هندبال و مقدمات این مینی ورزش ها یعنی مهارت های حرکتی بنیادی از جمله فعالیت های این کلاس می باشد.

 

 

 

نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.
دسته بندی های ویژه