ثبت نام پیش دبستانی در دو شیفت صبح و بعدازظهر، بعدازظهر با تعرفه دولتی

همراه با صبحانه و ناهار گرم

کلاس های فوق برنامه

برای مهد کودک و پیش دبستانی دلارام محتوایی وجود ندارد. اگر شما جزو والدینی هستید که اولین بار است میخواهید فرزند خود را به مهد کودک بسپارید. با ما همراه باشید تا به کمک یکدیگر و توصیه هایی که برایتان داریم مسیر انتخاب را آسان تر کنیم.

پس از بررسی و جستجو در اینترنت درباره مهد کودک ها و مطالعه محتواهای موجود در آن، از بازدید حضوری و مشاهده تمام امکانات و تجهیزاتی که در اختیار دارند غافل نشوید. درست است که محتواهای موجود می توانند اطلاعات مفیدی را در اختیار شما بگذارند ولی نوع برخورد و رفتار مربیان، در نوشته ها و عکس های موجود برای شما قابل لمس نخواهد بود.

خلق و خوی مربیان و نحوه تعامل آنها با کودکان در بازدید حضوری برایتان آشکار خواهد شد. نوع رفتار مناسب با کودکان در هیچ نوشته و عکسی به درستی زمانی که خود از نزدیک با آن مواجه شده اید نخواهد بود.

دیدن تمیزی و نظم محیط از نزدیک نیز، اطمینان خاطر شما را به ارمغان خواهد آورد. روحیه کودکان حاضر در مهد کودک در هیچ عکس و نوشته ای قابل لمس نخواهد بود. تا از مرکزی به شکل حضوری دیدن نکرده اید درباره کیفیت آن قضاوت نکنید.

بهتر است اطلاعات خود را در زمینه آموزش هایی که در مهد کودک به کودکان خردسال ارائه می دهند بالا ببرید. آگاهی شما قضاوت شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

غنی بودن برنامه آموزشی و پرورش استعدادهای کودکان هدف اصلی و مهم از سپردن کودکان به چنین مراکزی است.

به رژیم غذایی و داشتن تنوع مواد غذایی که در مهد کودک ها سرو می شوند دقت کنید. باید اصول بهداشتی از مرحله خرید تا طبخ و سرو غذا به کودکان رعایت شود.

اگر فرزند شما به ماده و یا مواد خوراکی خاصی آلرژی دارد حتما آن را به مدیریت و مربیان گزارش دهید تا خطری سلامت کودک شما را به مخاطره نیندازد.

اگر هم در مهد کودک برای کودکان غذا طبخ نمی شود و قرار است کودکان از خانه  برای خود غذا بیاورند. حتما باید برای نگهداری و گرم کردن غذا در مهد کودک وسایل لازم وجود داشته باشد. رعایت موازین بهداشتی برای سرو غذا باید در سطح استاندارد باشد.

وسواس شما برای انتخاب مهد کودک، سبب آرامش خاطر شما برای مدت زمانی که دلبندتان در مهد کودک حاضر است خواهد بود. گذشته از آن اگر مهد کودک با کیفیت و غنی از آموزش باشد کودک با آمادگی کامل آموزش ها را پشت سر گذاشته و با اقتدار وارد مراحل بعدی زندگی در اجتماع خواهد شد.

نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.
دسته بندی های ویژه