معرفی کتاب کودک: بسته ی تربیت جنسی کودکان پیش دبستانی

کودکان تا قبل از سنین دبستان در مرحله ی کنجکاوی درمورد مسائل جنسی قرار دارند و پس از هفت سالگی در مرحله ی "نهفتگی" قرار میگیرند. در این سن بیشتر به بازی با همجنسان خود علاقه دارند، البته مسائل جنسی همچنان وجود دارند اما شدت دوره ی قبل را ندارند. به عنوان والدین شما باید معتبرترین منبع اطلاعاتی کودکانتان باشید، بنابراین لازم است که در پاسخ به سوالات و نیازهای آموزشی آنها توانمند باشید تا کودکان به منابع گاها پرخطر بیرونی مراجعه نکنند. اطلاعات دیر هنگام  مسائل جنسی منجر به مخفی کاری ، انحراف فکری و سرکرب جنسی در کودکان می گردد و اطلاعات زود هنگام مسائل جنسی منجر به ایجاد دلهره و اضطراب در کودک می شود.والد آگاه اطلاعات مناسب را با توجه به مراحل رشد جنسی کودک به فرزند خود منتقل می نماید.

 بهترین روش این است که درپاسخ به سوال های کودکان و همینطور در توضیحات آموزشی خود جواب هایی درست، واقعی و کامل بدهید، اما از توضیح جزئیات و اطلاعات اضافه بپرهیزید و تنها متناسب با سن کودک به او آموزش دهید.توجه داشته باشید که کلیپ ها و متن های خارجی باتوجه به آموزش یکپارچه مسائل جنسی در کشورهای خارجی تهیه شده اند. با توجه به فرهنگ منحصر بفرد کشور ما و آموزه های دینی و شرعی، و همینطور استانداردها و قواعدی که مورد قبول جامعه ی ما است لازم است که تربیت و اموزش جنسی کودک درقالب استانداردهای بومی ما انجام شوند. بنابراین از در اختیار قرار دادن منابع خارجی مانند عکس ها، فیلم ها یا کتاب های خارجی خصوصا پیش از بررسی کامل بپرهیزید. بسته ی تربیت جنسی کودکان دبستانی کاملا منطبق با استانداردهای بوی و بطور علمی و جامع راهنمای شما و کودکتان خواهد بود.

بسته تربیت جنسی کودکان پیش دبستانی:

این بسته شامل سه کتاب برای کودکان پیش دبستانی و یک کتاب به عنوان راهنمای والدین است:

"من رازهایی دارم" - جزوه ای برای رفع کنجکاوی کودک درباره ی قسمت های مختلف بدن و آموزش قسمت های خصوصی بدن کودک برای جلوگیری از آزار و تجاوز به حریم خصوصی کودک. 

"تفاوت دختر و پسر" - جزوه ای برای پاسخ به کنجکاوی کودک درمورد تفاوت های فیزیکی دختر و پسر که فهم این تفاوت ها باعث آرامش کودک خواهد شد.

"نحوه به دنیا آمدن نوزادان" - آموزش ساده ی زایمان طبیعی و سزارین که به کودک درفهم موضوع کمک خواهد کرد و باعث میشود احساس گناهی از آسیب زدن به مادر خود نداشته باشد.

 "چگونگی به وجود آمدن بچه" - آموزش نحوه ی بوجود آمدن کودک باتئجه به روند رشد جنسی او

 برای خرید این محصول میتوانید با سایت فرزانگان هوشمند مراجعه کنید. 

.
چقدر خوب نوشته بودید، تمام کتاب های مرتبط با مسائل جنسی رو لطفا بیشتر بیان کنید ممنون میشم
مهناز
.
سند ۲۰۳۰ من هیچوقت به بچم اینا رو یاد نمیدم و بچم رو با توجه به دستورات اسلام بزرگ میکنم
ایلیا
.
خود تصویر کتاب تحریک کننده است!این چه کتابیه!
Sare
نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.