کاردستی پاییزی

توضیحات بیشترتوضیحات کمتر

تب‌های اولیه

برای درست کردن این گوزن های قطبی بامزه به کاغذ کاهی (یا معمولی) و گیره های چوبی احتیاج دارین، البته که با کمی خلاقیت میتوانید آنها را با هرچه که در دسترس دارید جایگزین کنید. این کاردستی نوعی اوریگامی است. 
این کاردستی هم حال و هوای پاییزی دارد و با کمی تزئین با برگ های پاییزی بسیار جذاب تر خواهد شد. بدن جوجه تیغی را میتوانید با پرینت یا کشیدن روی کاغذ و برش ایجاد کنید و سپس تیغ های او را به شکل نشان داده شده در عکس ها بسازید. بچه ها این جوجه تیغی را...
کازدستی کودک: کدو حلوایی کاغذی
این کدو حلوایی ها یک کاردستی پاییزی مناسب به حساب می آیند و برای روز هالووین هم کاردستی خوبی خواهند شد. ضمنا به دلیل سه بعدی بودن برای کودکان بسیار جذاب، و بسیار ساده هستند.
کاردستی کودک: ساخت و نقاشی روباه کاغذی
 برای ساخت این روباه فقط به کاغذ رنگی و کمی دقت احتیاج خواهید داشت. میتوانید از روباه آماده شده در یک نقاشی استفاده کنید.  
هدف از درست کردن کاردستی با کودکان، افزایش مهارت های کار با چشم، دست، هماهنگی بین آنها و افزایش خلاقیت کودک است. بنابراین همه چیز را در اختیار کودک قرار ندهید، چالش هایی ساده ایجاد کنید تا کودک آنها را با خلاقیت خود حل کند. میتوانید تمام ابزار را در...
کار دستی کودکان با برگ درختان
 در این صفحه شما می توانید نحوه ساخت کاردستی با برگ های درختان را به کودکان خود بیاموزید. تنها وسیله مورد نیاز چند چشم عروسک و چسب چوب است.