موسسه پرورش فرزندان برتر قدیمی ترین موسسه حال حاضر یوسف آباد با ۱۵ سال سابقه فعالیت در زمینه پرورش فرزندانی برتر (از دیروزشان) هست.

فعالیت اصلی موسسه پرورش فرزندان برتر در زمینه استعدادیابی کودکان بر اساس هوش های هشت گانه هوارد گاردنر بنا شده است.

این استعدادیابی تا به حدی بر روی پرورش کودکان تاثیر گذاشته که بسیاری از آن ها توانسته اند در زمینه های مورد علاقه خودشان به درجات بسیار قابل قبولی برسند.

بیتا صدیقیان
کارشناس و متخصص علوم تربیتی
مدیر موسسه پرورش فرزندان برتر و موسسه درمانی نورولند

برای شروع شناخت بهتر موسسه پرورش فرزندان برتر پیشنهاد می کنیم ابتدا به فایل صوتی زیر که توسط خانم بیتا صدیقیان مدیریت مجموعه ضبط شده است گوش فرا دهید و سپس باقی مطالب مربوطه را مطالعه نمائید.

موسسه فرزندان برتر با مدیریت بیتا صدیقیان و مدیریت داخلی امیرهمایون مجد توانسته در سال های اخیر فعالیت های گسترده و پربازدهی در زمینه های استعدادیابی، موسیقی، فلسفه برای کودکان، پرفورمنس، I-Math و ... را به ثمر برسانند.

اما اگر به دنبال توضیحات بیشتر درباره چگونگی فعالیت موسسه پرورش فرزندان برتر هستید پیشنهاد می کنیم ویدئو پائین را نیز مشاهده بفرمائید.

 

 

اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر درباره مهدکودک فرزندان برتر هستید، حتما به بازخورد های این صفحه و وب سایت فرزندان برتر مراجعه نمائید.

بخش آموزش موسسه پرورش فرزندان برتر

مرکز تخصصی استعدادیابی برای گروه سنی ۳ تا ۶ سال پذیرای فرزندان شما می باشد که پس از گذراندن یک سال تحصیلی گواهی نامه استعدادیابی ای به خانواده های عزیز اعطا می شود.

در این گواهی نامه از هوش برتر کودک و اینکه این کودک در آینده در چه رشته تحصیلی یا در چه مهارتی می تواند عملکردی بهتری داشته باشند توضیحاتی آورده شده است.

در اصل این روش، دورنمایی از آینده کودک در اختیار خانواده های عزیز قرار خواهد داد که استعداد کودک به هرز نرود.

اگر شما تابحال با استعدادیابی کودکان برخورد نداشته اید پیشنهاد می کنیم، برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه استعدایابی کودکان مراجعه کرده و بازخوانی کنید.

برای مثال در سال گذشته رادبه رحیمی، یکی از با استعدادترین کودکان این موسسه توانست در زمینه I-Math در سطح تهران رتبه اول و در ایران رتبه سوم را کسب کنند.

رادبه رحیمی نفر اول I-math در تهران و نفر سوم در ایران
رادبه رحیمی نفر اول I-math در تهران و نفر سوم در ایران

 

موسسه پرورش فرزندان برتر همچنین دارای زیر مجموعه ای به نام "نورولند (فرزندان برتر سابق)" با سابقه ۱۵ سال درمان بدون داروی کودکان است. این مجموعه در حال حاضر آماده همراهی خانواده های عزیز در مسیر بهبود اختلالات و عملکرد کودکان دلبند شما هستند. 

پادکست ضبط شده پائین قسمتی از صحبت های خانم صدیقیان درباره آموزش فرزندپروری هست پیشنهاد می کنیم این سری پادکست های آموزشی موسسه نورولند را نیز دنبال کنید.

 

پادکست پرورش کودک مستقل توسط والدین

 

پادکست بدغذایی کودکان با ریشه فرزندپروری غلط

 

چگونه عزت نفس کودکانمان را افزایش دهیم

 

خانم بیتا صدیقیان طی گفته گویی دو نفره، پاسخ تمام کامنت های شما عزیزان را که در این صفحه سوال پرسیده بودید را به تفصیل داده اند، امید است کمکی باشد برای تصمیم گیری بهتر شما عزیزان درباره آینده فرزندانتان.

 

فایل صوتی پاسخ خانم صدیقیان به پرسش خانم کمالی در ارتباط با آینده بهتر برای فرزند ۴ ساله شان

 

فایل صوتی پاسخ خانم صدیقیان به پرسش خانم لیندا کاووسی درباره دختر بازیگوش ۳ سالشون که زبان جدید اختراع کرده و با دیگران با این زبان صحبت می کنند.

خانواده ها سوالات فراوانی در سایت رادیوکودک مطرح می کنند که از طرف بازدیدکنندگان پاسخ داده می شود، برخی از این سوالات جنجالی هستند که به شما در زمینه های مختلف تصمیم گیری کمک می کند. بدین منظور برای شناخت بهتر موسسه فرزندان برتر به سوالات زیر رجوع فرمائید، در پاسخ این سوالات نکته ای درباره فرزندان برتر آورده شده است.

اینستاگرام: farzandanebartar

تلگرام: @farzandanebartar

مصاحبه با مدیر مهدکودک / مجموعه

تاریخ تاسیس موسسه چه سالی هست و چند نفر ظرفیت دارد؟

موسسه پرورش فرزندان برتر از سال ۱۳۷۹ به طور رسمی شروع به فعالیت کرده و در حال حاضر با گنجایش ۷۰ نفر پذیرای کودکان دلبندمان می­باشد.

آیا امکان ثبت نام کودک من وجود دارد؟ اگر جا ندارید، می‌توانم وارد لیست انتظار شوم؟ در لیست انتظار چه مدت باید منتظر بمانم؟

طبق روال تمام مجموعه‌ها، اولویت ثبت نام با خانواده‌هایی می‌باشد که زودتر جهت ثبت نام اقدام کرده‌اند. لذا فرزندان عزیزمون نیاز به پیش ثبت نام دارند خصوصا در ماه‌های اردبیهشت و مهر ماه که حجوم برای ثبت نام بالاتر است. لازم به ذکر است که معمولا زمان مورد نیاز برای مانندن در لیست انتظار بیشتر از دو ماه نمی‌باشد. (توجه بفرمایید که میزان ثبت نام برای سنین ۳ تا ۴ سال بیشتر از دیگر سنین می‌باشد)

ساعات کار شما به چه شکل است؟ در صورت تأخیر در برداشتن کودک از موسسه باید هزینه اضافی پرداخت شود؟

موسسه از ساعت ۷:۳۰ صبح لغایت ۵ بعدازظهر آماده خدمت رسانی به والدین گرامی می‌باشد و در صورت تاخیر والدین نیازی به پرداخت هزینه اضافی نمی‌باشد.

برنامه تعطیلات شما چگونه است و در چه روزهایی موسسه بسته است؟

مجموعه فرزندان برتر همه روز از شنبه تا چهارشنبه پذیرای فرزندان نازنیم می‌باشد.

درباره زمان رفت و آمد به موسسه چقدر انعطاف‌پذیری وجود دارد؟

معمولا با توجه به حضور مربیان تخصصی از ساعت نه صبح، به همه والدین پیشنهاد می‌شود تا برنامه‌ریزی به صورتی باشد که فرزندانم قبل از ساعت نه در موسسه حضور پیدا کنند. همچنین با توجه به فشرده بودن برنامه‌ها تا پایان ساعات بعدازظهر پیشنهاد می‌گردد تا جای امکان از برنامه‌های موسسه استفاده لازم را ببرند. ( لازم به ذکر است مربی‌های ثابت مجموعه از ساعت ۷:۳۰ صبح در مجموعه حضور دارند)

شهریه موسسه چقدر است، نحوه و زمان پرداخت شهریه چگونه است و آیا تخفیفی برای خانواده ها دارید؟

شهریه با توجه به زمان حضور بچه‌ها و نوع کلاس‌های انتخابی متغیر می‌باشد ولی پرداخت ماهانه والدین در هر ماه حدودا ۸۵۰۰۰۰ تومان الی ۱۱۰۰۰۰۰ تومان می‌باشد و عموما شهریه ابتدای هر ماه از والدین دریافت می‌گردد.

آیا گزارش روزانه از فعالیت های کودکان دارید؟ ارتباط با والدین و اطلاع رسانی ها از چه طریقی انجام می شوند؟

پس از ثبت نام، والدین در گروه واتس‌اپ و تلگرامی موسسه پرورش فرزندان برتر عضو خواهند شد که در این گروه از ابتدای صبح تمامی فعالیت‌هایی که کودکان دلبندم انجام می‌دهند برای والدین گزارش داده می‌شود.

آیا جلسات اولیا و مربیان دارید؟

والدین گرامی می‌توانند هر دو ماه یک بار در جلسات آموزشی سرکار خانم صدیقیان مدیریت موسسه پرورش فرزندان برتر شرکت کنند که برای اعضای موسسه به صورت رایگان برگزار می‌شود. علاوه بر این هر زمان که والدین احتیاج به مشاوره داشته باشند، می‌توانند با مدیر آموزشی سرکار خانم محبوبی و یا خانم صدیقیان در ارتباط باشند.

از من به عنوان والد چه انتظاراتی دارید؟

تنها انتظار مجموعه از والدین، همکاری و اعتماد به مربیان و کارکنان موسسه می‌باشدتا نتیجه‌ای فراتر از انتظار حاصل گردد.

من از برخورد کودکم نسبت به محیط مهدکودک بی اطلاع هستم، آیا شما برای چند روز مهمان قبول می کنید و آیا این در روند جذب کودک تاثیر دارد؟

فرآیند جذب، مساله‌ای هست که والدین به شدت با آن درگیر می‌باشند خصوصا زمانی که کودک برای اولین بار وارد محیط آموزشی می‌شود. موسسه فرزندان برتر به شما والدین گرامی اطمینان می‌دهد که فرزندان دلبندم، با توجه به متدهای جدید روانشناسی کودک نهایتا ظرف یک هفته، کاملا جذب موسسه می‌شوند. در دو روز ابتدایی، یکی از اعضای خانواده با کودک در کلاس حضور دارد و در تمامی فعالیت‌ها به همراه کودک شرکت می‌کند. در ادامه، همراه از کلاس بیرون آمده و از بیرون نظاره‌گر کودک می‌باشد. نهایتا با همکاری کافی والدین، فرآیند جذب و جدا کردن کودک با روزی یک الی دو ساعت شروع می‌شود تا کودک به طور کامل احساس امنیت بکند.لازم به ذکر است تا زمانی که کودک احساس امنیت نکند و به راحتی از والدین جدا نشود، همراه میتواند در مجموعه حضور داشته باشد.

آیا کودکان در کلاس ها براساس سن دسته بندی می شوند و کلاس ها چند نفره اند، برای هر کلاس چند مربی در نظر گرفته می شود؟

کودکان در موسسه به سه دسته ۳ تا ۴ سال، ۴ تا ۵ سال، ۵ تا ۶ سال و ۶ تا ۷ سال تقسیم بندی می‌شوند که فرزندان عزیزمان به توجه به گروه سنی در یکی از کلاس‌ها قرار می‌گیرند. تعداد چه‌ها در هر کلاس ۸ الی ۱۰نفر بوده و برای هر کلاس مربی جداگانه‌ای منظور شده است.

.
دخترم۴سالشه ومیخوام آینده بهتری براش رقم بزنم.راهنمایی میخوام.
کمالی
.
حتما با موسسه فرزندان برتر تماس بگیرین. اونجا میتونین زمینه استعداد کودکتون رو پیدا کنید و در همون زمینه شرایطو براش فراهم کنید تا موفق باشه
مدیر وب سایت رادیو کودک
.
من دخترم ۳ سالشه بسیار بازی گوش کم تمرکز هست و تابحال زبان باز نکرده. کلماتی میگه که اصلا معنای مشخصی نداره برای خودش اصلا یه زبان دیگری درست کرده و جدی جدی با اطرافیان صحبت میکنه. آیا این رفتار عادی هست یا نیاز به مراجعه به دکتر دارد؟
لیندا کاووسی
.
سلام دکتر مجد سوالی داشتم برای پسر من تشخیص داده اند که بیش فعال - کم توجه است، اولا من خودم به این مسئله باور ندارم، فکر می کنم هر کودکی وقتی زیاد بازی کند، ناخداگاه تمرکزش به محیط اطراف کم می شود. ولی در مجموع پسرم الان ۷ سالشه آیا هرچه سن ش بگذره کودک من تمرکزش را به دست می آورد؟
احمد پیوندی
.
من دخترم ۶ سالشه علائم و نشانه‌های اختلالات یادگیری در این سن چه چیزهایی هست؟ لطفا یه مقداری اطلاع بدهید.
اکبری
.
من کارمند هستم حوالی یوسف آباد. میخواستم کودکم رو ثبت نام کنم تو یه مهدکودک که تا ساعت ۳ باز باشن. من میخواستم کودکم رو ثبت نام کنم توی همین مهدکودک کسی تجربه داره تو این زمینه کسی اینجا از آشنایان شما بوده؟ بهترین مهد کودک یوسف آباد کجاست؟
مارال خاتمی
.
@#۷ @#۷ من با این موسسه آشنائم. قدیمی ترین مهدکودک تهرانه.
مرجان اعظمی
.
@#۷ @#۷ لطفا اطلاعات سایتتون را بیشتر کنید.
اکرم میرزاده مشاور کودک
.
@#۷ بله لطفا لیست قیمت و خدماتتوننم بذارید
میرطاهر
.
@#۷ سلام مارال جان. سعی کن درست تصمیم بگیری نکنه بچه ت رو با قرص خواب بخوابونن که سردرد نشه براشون
نازی
.
از افراد این گروه کسی هست کودکش در فرزندان برتر باشه الان؟
جیران باغباشی
.
@#۸ من دورادور میشناسمشون. مورد تایید مادرها هست به نظرم
شهلا البر
.
@#۸ @#۸ من مربی مهدکودک هستم. فرزندان برتر کارشون دقیق و با متدهای روزه
فتحی _ مربی EQ
.
@#۸ @#۸ سلام خانم باغباشی بله نوه دایی من اونجا بوده. خیلی دوست داره مثل اینکه اونجارو. از کلاس هاشون تعریف می کنند مثل شطرنج حرفه ای و پرفورمنس برای کودکان.
عالی قدر - حسابدار
.
@#۸ فرزند من نه ولی همکارم رفته اینجا. نتونسته ثبت نام کنه.
فلاحی
.
فرزندان برتر در یوسف آباد بهترینه من کارمند داده پردازی هستم تو میرزا شیرازی راهم دور بود نشد دخترم رو ثبت نام کنم
کیمیا مقبل
.
خواهرزاده من اینجا میره و راضی ازشون
ندا
.
تو یوسف آباد و حومه بهترینند
عاشوری / مشاور کودک
.
پیش دبستانیشون خوبه بهتر از مدرسه ست
هاله عزت الهی
.
قیمت های مهدکودک و پیش دبستانی چقدره. چه برنامه هایی داره لطفا جدول برنامه هاتونم را بذارید.
نسرین فارق
.
@#۱۵ لطفا جدول برنامه های مهدکودک را بذارید
محسن ملک پور
.
سلام خدمت مسئول موسسه چرا مجوزهای موسسه رو کامل ننوشتید؟
فاطمه ناطق
.
سلام جمعتون بخیر من از گوگل شمارو پیدا کردن کلاس های گفتار درمانی چند جلسه ست و چقدر هزینه شه آیا تضمین میدهید؟
هاله صادقی
.
اطلاعاتتون ناقص هست
زهرا عاملی
.
@#۲۰ توضیحاتشون توی فایل های صوتی خوب بود شاید باید دوباره گوش کنی من که به دردم خورد
فاطمه ابراهیمی
.
من سوالم تو این گروه نیست. پاکش کردین؟
زهره هرندی
.
با عرض سلام و روز خوش من فایل صوتیتون رو گوش کردم اطلاعات مفیدی بود اما نفهمیدم هوش های کودکان به چند بخش تقسیم میشه و هرکدوم چه کاری میکنند مثلا کودک من اگر میخواد نقاش بشه باید کدوم هوش رو داشته باشه؟ همسر من نقاشی می کنند آیا کودک من هم استعداد نقاشی را خواهد داشت؟
کامکار
.
@#۲۲ کامکار عزیز منم دقیقا متوجه نشدم به نکته خوب اشاره کردی
فاطمه ابراهیمی
.
آیا امکانش هست درباره لکنت و فن بیان بیشتر مطلب بگذارید؟
دوستدار شما
.
با سلام و روز خوش مصاحبه خوبی بود فقط ممنون میشم نوع هوش ها در کودکان رو هم معرفی کنید الان من کامل نفهمیدم کلاس استعدادیابی چقدر مفید است؟ بیشتر توضیح دهید.
فاطمه فرجاد
.
@#۲۴ فاطمه جان منم نفهمیدم
فاطمه ابراهیمی
.
گالری تصاویرتون خیلی گویا و کامل هست
المیرا ملکی
.
سلام دخترم ۶ سالشه و مهرماه میره پیش دبستانی. لکنت زبان گرفته حرف زدنی خیلی گیر میکنه. و خیلی از حروف هارو نمیتونه مثل خودشون تلفظ کنه چیکار باید بکنم؟ ممنون میشم راهنماییم کنید.
ناهید
.
سلام دخترم ۶ سالشه و مهرماه میره پیش دبستانی. لکنت زبان گرفته حرف زدنی خیلی گیر میکنه. و خیلی از حروف هارو نمیتونه مثل خودشون تلفظ کنه چیکار باید بکنم؟ ممنون میشم راهنماییم کنید.
ناهید
.
سایت خوب برای مشاوره تحصیلی بچه ها سراغ دارین؟
ناشناس
.
سلام میخواستم راهنماییم کنید و تو مشهد یک جای خوب رو برای استعدادیابی پسر ۳ و دختر ۹ سالم معرفی کنید .ممنون
علی کمالی
.
خانم صدیقیان مهربان و خوش قلب من به توانایی های شما ایمان دارم مهد فرزندان برتر خانه ی امید ماست بهتون افتخار میکنیم همچنین به رادبه پسر با استعداد و با پشتکار هم همینطور به والدین پسر توانا هم تبریک فراوان میگم
مادر رادبه
.
خانم صدیقیان عزیزمممم ما هم خوشحالیم که خداوند شما مدیر فرهیخته، مهربان و کوشا رو سر راه ما قرار داد و من بابت این فرصت خدارا هزاران بار شاکرم ❤❤❤
مادر
.
با سلام و عرض ادب خدمت شما و همه دوستان عزیز بنده به نوبه خودم افتخار میکنم فرزندم در جمع مهربان و خوش دل شما پرورش ییدا میکنه و این خلوص نیت رو با تمام وجود و دلم حس میکنم همیشه سلامت و تندرست باشید
تبریک به رادبه عزیز
.
سلام به همه منکه خیلی خوشحالم رادین اونجا میاد چون بچه وابسته ای هست ولی همینکه میاد از همه هی میگه با خوشحالی حرف میزنه برای من یه دنیا ارزش داره .ممنون از تمام خاله ها و شما و آقای مجد .همیشه موفق باشین
مادر و پدر رادین
.
سلام خدمت سرکار خانم صدیقیان،جناب مجد و خاله های مهربان و دانای موسسه. مدیریت حرفه ای و دلسوزانه شما و صد البته تلاش خالصانه و بی وقفه همکاران توانا و دستچین شده در موسسه،باعث جوشان و جاری بودن دائمی چشمه رضایت والدین گرامی شده. موفقیت رادبه عزیز که صد البته با تلاش خود و تمرین و پیگیری های والدین محترمش، در سایه آموزش حرفه ای در موسسه محقق شده، در عین حال که بسیار بزرگ و چشمگیر است، باعث فراموشی موفقیت کم نظیر شما و موسسه در تصاحب قلوب کودکان و ایجاد حس اشتیاق و رضایت والدین محترم، نخواهد شد. تصمیم پر ریسک شما در تغییر کادر مربیان موسسه آن هم در شرایطی که عملکرد خوب و رضایت نسبی والدین مهیا بود،یکی از شاخص های موفقیت امروز شما و نشان از دید وسیع و عمیق شما در مدیریت و هدایت موسسه دارد. حضور شما در موسسه و کنار بچه ها به ما حس آرامش و اطمینانی رو میده که مطمئن هستم همه والدین نیازمندش هستند.آرزوی سلامتی و شادکامی برای شما و همکاران خوبتون دارم.
پدر روشنا شریفی فر
.
ممنون از خانم صدیقیان عزیز، مهربان و دوست داشتنی، جناب آقای مجد، خاله های مهربون و کلیه دست اندرکاران موسسه که خاطرات شیرین کودکی رو به کام رادبه و همه دوستای گلش شیرین تر و پربار کردند... بی تردید موفقیت های امروز و فردای این کودکان مرهون زحمات شماست
مادر
.
سلام، پسرمن امروز ۲ ساله شد. برای قد و وزن بردیمش مرکز بهداشت خانومی که معاینه میکرد به ما گفت که پسرتون هوشش از نمودارها بالاتره.وقتی ازش توضیح خواستیم گفت پسر شما در سن ۲ سالگی میتونه جمله های ۵،۴ کلمه ای بگه و مفهوم خیلی از کلمات مثل بالا و پایین، سرد و گرم، تند و کند، شمارش اعداد تا ۱۲، حروف الفبای انگلیسی، نام اکثر انیمیشن های معروف، تشخیص نسبت افراد خانواده با هم، شناسایی اکثر خودروهای موجود در خیابان ها و بردن اسم اون ها،حل پازل های ۲ تیکه، و... رو متوجه میشه و از ما خواست پسرمون رو پیش متخصص ببریم. خواستم بدونم شما چه پیشنهادی داریدو چطور می تونید به ما کمک کنید؟
زمانی
نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
آیا فرزندان برتر استعدادیابی کودکان انجام می دهد؟
بله، فرزندان برتر بیش از ۱۵ سال سابقه در زمینه استعدادیابی کودکان به روش هوارد گاردنر دارد. هوش های هشت گانه، در طی زمانی که کودکان در حال انجام بازی های برنامه ریزی شده روزانه هستند سنجیده می شود و هیچ آموزش مستقیمی به کودکان داده نمی شود.
آیا استعدادیابی برای کودکان قابل استناد هست؟
هوارد گاردنر معتقد است که انسان ها با هوش های ۸ گانه به دنیا می آیند که در زمان کودکی نیز کاملا قابل شناسایی هست. به گفته او همه انسان ها دارای هوش های ۸ گانه بصورت کم و زیاد هستند اما حداقل یکی از این هوش های هشت گانه، هوش برتر کودک است. که سابقه چندین ساله موسسه فرزندان برتر نیز بیان گر همین نکته است.
بهترین سن برای استعدادیابی کودکان چه سنی هست؟
بهترین زمان برای استعدادیابی ۳ الی ۴ سالگی می‌باشد. چرا که کودک، هنوز تحت آموزش قرار نگرفته و می‌توان با قراردادن کودک در فضاهای آموزشی مختلف، تمایلات کودک را بدون هیچ جهتگیری بررسی کرد.
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره استعدادیابی کودکان در فرزندان برتر باید چه کنیم؟
بهترین پیشنهاد ما این است که با مدیریت موسسه فرزندان برتر تماس حاصل نمائید که از طریق تلفنی یا جلسه حضوری توضیحات بیشتری به خانواده های عزیز بدهند.
دسته بندی های ویژه