روش-پژوهش-برای-کودکان-دبستانی
کتاب داستان کودک ۷ تا ۹ سال - روش پژوهش برای کودکان دبستانی

مطالب این کتاب براساس توانایی های کودکان در دوره ی پیش دبستانی و دانش آموزان اول تا پنجم دبستان تنظیم و ارائه شده است. یکی از کتاب های بسیار ارزنده ای است که  در زمینه ی موضوع آن تئوری و عمل به طرز بسیار زیبایی تلفیق شده و کتاب را قابل استفاده برای همه پدران و مادران و مربیان در هر سطح تحصیلات نموده است.

این کتاب مبتنی بر تجربیاتی است که نویسنده ضمن فعالیت های پژوهشی خود و شرکت در دوره های آموزشی ذیربط کسب نموده و به شیوه ی گام به گام روحیه ی پژوهشگری و کسب مهارت های لازم برای آن را در کودکان آموزش می دهد.

۱۳ نمونه ی عملی آموزش برای پژوهش های دبستانی در پایه های مختلف ضمن اینکه الگوی بسیار آسانی به پدر و مادرها و مربیان می دهد زمینه ی اندیشیدن به نمونه های دیگر و گسترش عمل را نیز برای آنان فراهم می کند.

منبع کتاب روش پژوهش برای کودکان دبستانی وب سایت کتابک است. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به این وب سایت بی نظیر رجوع کنید.

نام انگلیسی کتاب
نویسنده
این کتاب نویسنده ندارد.
مترجم
این کتاب مترجم ندارد.
تصویرگران
این کتاب تصویرگر ندارد.
سال انتشار
۱۳۸۶
نویسنده متن
نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.