حیوانات-در-هنر
کتاب داستان کودک ۷ تا ۹ سال - حیوانات در هنر

"حیوانات در هنر" از مجموعه "نگاه کن"، کودکان را به جستجو و یافتن حیوانات در آثار هنرمندان بزرگ از کشورها و دوره های گوناگون فرا می خواند. لوسی میکلت ویت نویسنده این مجموعه می گوید: کودک وقتی به تصویری نگاه می کند نسبت به آن واکنشی غریزی نشان می دهد.

خیلی از ما وقتی بزرگتر می شویم چگونگی این واکنش ها را از یاد می بریم. فرزندانمان می توانند به ما کمک کنند تا چگونه دیدن را به خاطر بیاوریم و ما نیز می توانیم مشوق آن ها باشیم تا هرگز اعتماد به نفس شان را در قضاوت از دست ندهند. جزئیات فراوان موجود در این نقاشی ها که از آثار هنرمندان بزرگ گزینش شده اند، کودک را به تمرکز و جستجو در هر تصویر وا می دارد. در برخی از نقاشی ها چندین جانور وجود دارد و فرصتی را فراهم می آورد که کودک دانسته های پیشین خود را بیازماید.

می توانید با گفت و گو درباره تعداد حیواناتی که در یک تصویر وجود دارند، وحشی یا اهلی بودن، بزرگ یا کوچک بودن مفاهیم دیگری را نیز به کودکان خود آموزش دهید.

 

منبع کتاب حیوانات در هنر وب سایت کتابک است. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به این وب سایت بی نظیر رجوع کنید.

نام انگلیسی کتاب
I SPY animals in art
تصویرگران
این کتاب تصویرگر ندارد.
سال انتشار
۱۳۸۷
نویسنده متن
این متن نگارنده ندارد
نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.