جهان-افسانه:-مجموعه-کامل-افسانه-های-برادران-گریم
کتاب داستان کودک ۷ تا ۹ سال - جهان افسانه: مجموعه کامل افسانه های برادران گریم

قصه های برادران گریم دریچه ای از دنیای سحر و جادو و پریان را بر روی خواننده باز می کند. از جمله قصه های مشهور این مجموعه "سیندرلا" و "رامپل استیلت اسکین" است. برخی از قصه ها دارای ماهیتی چند گانه است مانند "گور مرد ثروتمند" که آمیزه ای از تخیل و دین است. برخی دیگر ترسناک است مانند قصه "داماد جنایتکار".

در بعضی جانوران سخن می گویند مانند قصه "گربه ای که با یک موش عروسی کرد" و بسیار قصه های دیگر و یا در قصه "ساقه نی، تکه ذغال و دانه لوبیا" اشیأ می توانند حرکت کنند و بخشی دیگر از قصه ها به هزل آمیخته است مانند قصه های "گرتل هوشیار" و "افسانه سرزمین شلورافن" و اما گروهی دیگر از قصه ها مانند "دختران زن بیوه" جوانان را به نیکی و فضیلت دعوت می کند. همه این آثار در قرن نوزدهم توسط دو برادر به نام های یاکوب و ویلهلم گریم در حوزه فرهنگ آلمان گرد آوری شده است. این اثر شامل ۲۱۱ قصه است که هم به شکل بلند خوانی برای کودکان و هم به عنوان مرجع برای جوانان و بزرگسالان مناسب است. آثار گریم در انواع مختلف به زبان فارسی منتشر شده است.

 

منبع کتاب جهان افسانه: مجموعه کامل افسانه های برادران گریم وب سایت کتابک است. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به این وب سایت بی نظیر رجوع کنید.

نام انگلیسی کتاب
تصویرگران
این کتاب تصویرگر ندارد.
سال انتشار
۱۳۷۸
نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.