عروسی-گربه-ی-ملیکا-با-خانم-مگس-و-سه-قصه-ی-دیگر
کتاب داستان کودک ۷ تا ۹ سال - عروسی گربه ی ملیکا با خانم مگس و سه قصه ی دیگر

ملیکا و گربه اش نام مجموعه ای با دوازده داستان کوتاه است که در سه جلد منتشر شده است. در داستان های این مجموعه ماجراهای هیجان انگیزی برای ملیکا و گربه اش رخ می دهد: در یکی از داستان های کتاب دوم گربه دل ملیکا را می دزد، یا در داستان "غول ده کله" گربه صبحانه آقا غوله توی کتاب را می خورد و توی دردسر می افتد. در "محاکمه آقا فیله" آقا فیله وارد دفتر نقاشی گربه می شود و ماجرا می آفریند و در داستانی دیگر گربه و ملیکا برای دزدیدن شازده گلابی نقشه می کشند و ....

در این داستان ها دنیای کودکی که سرشار از خیالبافی، بازیگوشی و شیطنت های بچه گانه است با کمک بازی با کلمات و زبانی ساده و صمیمی به همراه تصاویری مناسب سبب خنداندن و سرگرم شدن و لذت بردن کودکان می شود. جلدهای دیگر این مجموعه "غول ده کله و سه قصه ی دیگر" و "ماشین گربه باک نداره و سه قصه ی دیگر" نام دارد. این مجموعه سه جلدی برای گروه سنی ٧ -١٠ سال مناسب است.

 

منبع کتاب عروسی گربه ی ملیکا با خانم مگس و سه قصه ی دیگر وب سایت کتابک است. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به این وب سایت بی نظیر رجوع کنید.

نام انگلیسی کتاب
نویسنده
این کتاب نویسنده ندارد.
مترجم
این کتاب مترجم ندارد.
تصویرگران
این کتاب تصویرگر ندارد.
سال انتشار
۱۳۸۹
نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.