هر-وقت-خوک-ها-پرواز-کنند
کتاب داستان کودک ۷ تا ۹ سال - هر وقت خوک ها پرواز کنند

در چمنزاری نزدیک شهر، گاوی به نام رالف زندگی می کرد. یک روز رالف از پدرش خواست تا برای او دوچرخه بخرد. پدر به او پاسخ داد: «گاوها نمی توانند دو چرخه سواری کنند.» رالف جواب داد: «آره فعلا نمی توانند.» پدر گفت: «باشد، رالف. هر وقت خوک ها پرواز کنند، من هم برای تو دوچرخه می خرم.»... رالف مصمم می شود تا برای به دست آوردن دوچرخه کاری کند تا خوک ها پرواز کنند. اما چگونه؟

کتاب "هر وقت خوک ها پرواز کنند" با داستان ساده و تاثیر گذار کولمن و تصاویر زیبا و رنگارنگ جیرارد توانسته جوایز بسیاری را از آن خود کند. این کتاب قدرت اراده و خواست را به خواننده یاد آوری می کند و در خلال داستانی خلاق می آموزد که تخیل در کنار پشتکار نتیجه ای بزرگ به همراه خواهد داشت. تصویرهای کتاب نیز در عین سادگی عناصر فراوانی به همراه دارند که خواننده را به راحتی به خود جذب کرده و درگیر داستان می کنند. این فانتزی حیوانی با متنی چند لایه و عمیق نشان می دهد که همه افراد قادر به انجام هر کاری که بخواهند هستند، تنها باید به خواسته خود ایمان داشته و در انجام آن راسخ باشند. ممکن است که فعلا گاوها نتوانند دوچرخه سواری کنند، خوک ها نتوانند پرواز کنند و تو نتوانی... اما اگر همه تلاش کنیم و راه حل مناسبی برای مشکل مان بیابیم، می توانیم کارهای دور از ذهن و غیر ممکن را نیز انجام دهیم!

منبع کتاب هر وقت خوک ها پرواز کنند وب سایت کتابک است. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به این وب سایت بی نظیر رجوع کنید.

نام انگلیسی کتاب
When pigs fly
نویسنده
تصویرگران
این کتاب تصویرگر ندارد.
سال انتشار
۱۳۸۸
نویسنده متن
نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.