انگشت-جادویی
کتاب داستان کودک ۷ تا ۹ سال - انگشت جادویی

او تنها دختری ۸ ساله است. در نگاه اول درست مانند همه دخترهای کوچک دیگر است. اما با یک تفاوت بزرگ. این دختر یک انگشت جادویی دارد. هر وقت کسی او را عصبانی کند و خون جلوی چشم هایش را بگیرد سر انگشتش گزگز می کند و نیروی جادویی از آن بیرون می جهد. آن وقت است که وای به حال کسی که ناراحتش کرده است. اگر باورش برای تان سخت است کتاب را بخوانید تا ببینید او چه بر سر خانواده همسایه که شکارچی‌های ماهری هستند آورد.

این داستان طرحی بسیار قوی و جذاب دارد. رولد دال با قدرت نویسندگی جادویی و دید طنز آمیز کم نظیرش کاری می‌کند که خواننده خود را به جای پرنده ها و جانوران بگذارد و درک کند که انسان ها چه بلاهایی بر سر جانوران می آورند. این داستان را می توان برای علاقه مند کردن کودکان به جانوران و طبیعت به کار برد. داستانی که بدون پند ونصیحت و با برانگیختن تخیل و با زبانی طنزآمیز به کودک نشان می‌دهد که پرنده‌ها و جانوران هم زندگی کردن را دوست دارند. انگشت جادویی یکی دیگر از داستان‌های جادویی رولد دال است. خواندن آن برای ترویج پاسداری از محیط زیست پیشنهاد می‌شود.

 

منبع کتاب انگشت جادویی وب سایت کتابک است. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به این وب سایت بی نظیر رجوع کنید.

نام انگلیسی کتاب
The magic finger
نویسنده
تصویرگران
این کتاب تصویرگر ندارد.
سال انتشار
۱۳۸۸
نویسنده متن
نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.