چه-خوب-که-هشت-پا-نیستی
کتاب داستان کودک ۷ تا ۹ سال - چه خوب که هشت پا نیستی

اگر دوست نداری صبح ها لباس عوض کنی اشکال ندارد. باید ممنون باشی که هشت پا نیستی چون آن وقت مجبور بودی هشت پایت را در شلوارت فرو کنی. اگر دوست نداری غذایت را بخوری اشکالی ندارد. چه خوب که تو پرنده نیستی آن وقت مجبور بودی کرم بخوری ....

داستان واقعگرا "چه خوب که هشت پا نیستی" که با موضوع پذیرفتن خود، به رفتارهای یک کودک در طول روز می پردازد. شخصیت داستان پسرک کوچکی است که با بازیگوشی خود می فهمد اگر بچه ی یک پرنده، یک ببر، یک خرس و ...باشد در غذا خوردن، حمام کردن، خوابیدن و ...با چه مشکلاتی مواجه خواهد شد. بنابراین در پایان روز درمی یابد بهتر است خودش باشد. تصاویر رنگی، بسیار زیبا و دارای حرکت اند و این خود باوری را کاملتر می کنند. به ویژه اگر برای گروه سنی الف خوانده شود، با موضوع ارتباط مناسبی برقرار می کنند. داستان از نحوه ی زندگی حیوانات گوناگون شناخت می دهد.

 

منبع کتاب چه خوب که هشت پا نیستی وب سایت کتابک است. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به این وب سایت بی نظیر رجوع کنید.

نام انگلیسی کتاب
Good thing you are not an actopus
نویسنده
تصویرگران
این کتاب تصویرگر ندارد.
سال انتشار
۱۳۸۹
نویسنده متن
نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.