ای-کاش-به-جای-یه-نفر-ده-نفر-بودم
کتاب داستان کودک ۷ تا ۹ سال - ای کاش به جای یه نفر ده نفر بودم

لئو پسر بچه ای فعال و پر کار است. او با آن که همیشه مشغول کار است، کارهای انجام نشده زیادی دارد و وقت کم می آورد. روزی کارهایش را بر روی کاغذ می نویسد، فهرستی طولانی به دست آمد.

لئو آرزو می کند که به جای یک نفر، دو نفر بود تا می توانست کارها را تندترانجام دهد. پس از آن او از نفر سوم و چهارم ...و نفر نهم کمک می خواهد. ولی هر چقدر تعداد بیشتر می شود کارها هم بیشتر می شود. لئو لحظه ای تأمل می کند تا کارها را مرور کند. او که خیلی خسته است، آهسته به گوشه ای می رود و استراحت می کند؛ کاری که جز فهرست کارها نبود. پس از آن لئو به این نتیجه می رسد که بهتر است کار کمتر با کیفیت بهتر انجام دهد تا وقتی هم برای خیالبافی و استراحت داشته باشد.

این داستان نشان دهنده اینست که در هر کاری زیاده روی خوب نیست و هر کس همان قدر که به کار نیازدارد به استراحت، تفریح و خیالپردازی هم نیازدارد. کتاب برای والدین هم مناسب است.

منبع کتاب ای کاش به جای یه نفر ده نفر بودم وب سایت کتابک است. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به این وب سایت بی نظیر رجوع کنید.

نام انگلیسی کتاب
So few of me
تصویرگران
این کتاب تصویرگر ندارد.
سال انتشار
۱۳۹۰
نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.