من،-گرگ-و-پدربزرگ-در-تعطیلات-
کتاب داستان کودک ۷ تا ۹ سال - من، گرگ و پدربزرگ در تعطیلات

لوئیز پسر کوچکی مانند همه پسرها است، نوشتن تکالیفش را دوست ندارد و دلش می خواهد قهرمان شود ولی از گرفتن نمره بد و تنبیه شدن هم می ترسد. امّا نکته عجیب اینست که او از گرگ نمی ترسد، گرگی که در کمد اتاق او زندگی می کند و دوست زمان تنهایی اوست. آن دو با هم بازی و گاهی با هم بگو مگو می کنند.

لوئیزعاشق پدربزرگش هم هست و قراراست با هم به کنار دریا سفر کنند و آن ها گرگ را هم  با خود می برند. در بین راه ماجراهای زیادی روی می دهد و سرانجام به ساحل می رسند. در آنجا پدربزرگ هم به یاد دوران کودکی با لوئیز و گرگ مسابقه می دهد و از تعطیلات شان لذت می برند. دنیای کودک سرشار از خیال پردازی و شیطنت است. این اثر به دو نکته توجه دارد تنهایی کودک و دوست خیالی زمان تنهایی و رابطه او با پدربزرگش.

منبع کتاب من، گرگ و پدربزرگ در تعطیلات وب سایت کتابک است. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به این وب سایت بی نظیر رجوع کنید.

نام انگلیسی کتاب
Moile loup et les vacances avec pepe
نویسنده
تصویرگران
این کتاب تصویرگر ندارد.
سال انتشار
نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.