خواهر-کوچولوی-سارا
کتاب داستان کودک ۷ تا ۹ سال - خواهر کوچولوی سارا

داستان کتاب درباره دختربچه‌ای به نام سارا است که به تازگی صاحب خواهر کوچکی شده است. حضور نوزاد تازه وارد روال زندگی معمولی سارا را به هم ریخته است.

اما سارا به یاری پدربزرگش راه‌حلی برای ناراحتی خود می‌یابد و با راهنمایی پدربزرگ به پرورش لوبیا می‌پردازد. مراقبت دلسوزانه‌ی او از جوانه‌های لوبیا که به تدریج به چادری سبز بدل می‌شوند، محل آرامش‌بخشی را برای سارا فراهم می‌کند و کم‌کم او را به ارزش زندگی آگاه می‌کند. در پایان او در می‌یابد که داشتن خواهر کوچک آن‌قدرها هم بد نیست.

نویسنده و تصویرگر کتاب، ورا رزنبری، با زیرکی و بدون اشاره‌ی مستقیم، همزمانی و شباهت بزرگ شدن خواهرکوچک سارا و جوانه‌های لوبیا و لزوم مراقب از آن‌ها را، به خوبی از طریق تصاویر نمایانده است. خواندن این کتاب می‌تواند به بچه‌ها در مواجهه با چالش‌های ارتباط و تعامل با فرزندان جدید خانواده یاری رساند.

 

منبع کتاب خواهر کوچولوی سارا وب سایت کتابک است. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به این وب سایت بی نظیر رجوع کنید.

نام انگلیسی کتاب
Vera's baby sister
تصویرگران
این کتاب تصویرگر ندارد.
سال انتشار
۱۳۹۲
نویسنده متن
نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.