هیولای-سه-کله-و-دو-کلاه:-کتابی-از-هنریتا
کتاب داستان کودک ۷ تا ۹ سال - هیولای سه کله و دو کلاه: کتابی از هنریتا

هنریتا یک جعبه مدادرنگی هدیه گرفته است. او در کنار فلینی، گربه محبوبش از ذوق جعبه مدادرنگی جدیدش شروع می‌کند به نقاشی کردن و روایت کردن یک داستان.

 هنریتا اسم کتابش را «هیولای سه کله و دو کلاه» می‌گذارد. امیلی شخصیت اصلی داستان هنریتا با عروسک محبوبش در حال خوابیدن هستند که ناگهان از توی کمد صدایی می‌آید و پس از آن هیولایی با سه کله وارد اتاق می‌شود... ابتدا امیلی وحشت می‌کند. اما خیلی زود متوجه می‌شود که هیولای سه کله فقط دنبال کلاهی برای یکی از سرهایش می‌گردد و قصد آزار امیلی را ندارد. پس با هم به داخل کمد می‌روند و قبل از رسیدن هیولای بزرگ کلاهی پیدا می‌کنند و خارج می‌شوند.

کتاب «هیولای سه کله و دو کلاه؛ کتابی از هنریتا» داستان تصویری بسیار روان و ساده به زلالی شخصیت و ذهن کودک می پردازد. او با خلاقیت خود و فی البداهه داستانی را همراه با تصاویر، روایت می‌کند. نویسنده با دنیای فانتزی و واقعیت کودک در کنار هم داستانی جذاب و ساده آفریده است که کودکان را به نوشتن و خلاقیت تشویق می‌کند.

کتاب «هیولای سه کله و دو کلاه؛ کتابی از هنریتا»، به معنای واقعی کلمه یک کتاب کودک است و تصاویر کودکانه کتاب در ایجاد نزدیکی و برقراری ارتباط با خواننده بسیار موثر است. کتاب سبب همذات‌پنداری مخاطب با امیلی، شخصیت داستان می‌شود و تجربه‌ی یک چالش ناب را به کودک می‌دهد.

کتاب «هیولای سه کله و دو کلاه؛ کتابی از هنریتا» برای بلندخوانی و آشنایی کودکان با داستان‌نویسی است.

درباره نویسنده و تصویرگر کتاب «هیولای سه کله و دو کلاه؛ کتابی از هنریتا»

ریکاردو سیری لینیرس، معروف به لینیرس نویسنده کمیک استریپی است به نام ماکاندو که در آرژانتین بسیار محبوب است. او در بوینس آیرس به همراه همسر و سه دخترش زندگی می‌کند و داستان‌هایش را با الهام از فرزندانش می‌آفریند.

 

منبع کتاب هیولای سه کله و دو کلاه: کتابی از هنریتا وب سایت کتابک است. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به این وب سایت بی نظیر رجوع کنید.

نام انگلیسی کتاب
Written and Drawn by Henrietta : TOON Level 3, [2015]‎‎‎‬‬‬‬
نویسنده
تصویرگران
سال انتشار
‏‫۱۳۹۶
نویسنده متن
نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.