عکاسی از نوزاد در آتلیه به همراه مادر، پدر و حیوانات خانگی - ۲۲ ایده

این روز ها یکی از معروف ترین عکس نوزاد و کودک عکس ترکیبی است.بدین معنا که در کنار عکس نوزاد چند عکس کوچک طراحی و گذاشته می شود ه از گوش و بینی و پای نوزاد دلبندتان میباشد.توصیه می شود هنگام عکاسی از نوزادتان از عکاس بخواهید تا برایتان عکس ترکیبی بگیرد.
یکی از تم های قشنگی که میتوان در عکاسی از کودک به کار برد وجود حیوانات خانگی در کنار کودکتان است.

همانطور که میدانیم وجود پدر و مادر در عکس ها مینواند خاطراتی خوش و ماندگار را ثبت کند

برای عکاسی از نوزادان با سلیقه و نظرات عکاس و والدین می توان عکاسی در فضای باز, آتلیه و یا منزل را انتخاب کنید.

اگر در فضای باز عکاسی نمی کنید حتما در چند عکس از المان های طبیعی مانند چوب,گل ها و برگ ها استفاده کنید و جذابیت عکس ها را افزایش دهید.

ایده عکاسی نوزادان

می توانید یکی از عکس های نوزاد را در مزکز کادر قرار بدهید و عکس های گرفته شده از اعضای بدن نوزاد را در اطراف عکس اصلی گذاشته و یک میکس بسیار جالب تهیه کنید.

ایده عکاسی نوزادان

از عکس های سیاه و سفید غافل نشوید. این عکس ها همیشگی بوده و جلوه خاصی دارند. همچنین می توانید میکس بسیار زیبایی از عکس های سیاه و سفید و رنگی داشته باشید.

ایده عکاسی نوزادان

می توانید به سلیقه خود همزمان از چند رنگ پارچه یا پتو در عکس استفاده کنید و ترکیب رنگ ها را به نمایش بگذارید.

ایده عکاسی نوزادان

برای متفاوت بودن عکس ها باید خلاق باشید. استفاده از سطل های فلزی بجای سبد های حصیری رایج, ایده جالبی بنظر میرسد. درون سطل را با پتوهای نرم بپوشانید و راحتی و امنیت نوزاد را بررسی کنید.

ایده عکاسی نوزادان

حضور حیوانات خانگی در عکس های نوزاد نتیجه کار را زیباتر می کند. هماهنگی رنگ زمینه عکاسی رنگ حیوانات و پارچه های بکاربرده شده را در نظر داشته باشید.

ایده عکاسی نوزادان

گرچه نوزاد اکثر زمان عکاسی را خواب هستند و کار هم ساده تر است ولی سعی کنید حتما از زمان بیداری و چشمان باز آن ها هم عکسبرداری کنید. فراموش نکنید که نور فلاش برای چشمان نوزادان مضر است.

ایده عکاسی نوزادان

میتوانید با میکس عکس های پدر و مادر در یک کادر جذابیت بیشتری به کار ببخشید. هنگام عکاسی حالت های مختلف را امتحان کنید و از لبخند های مصنوعی بپرهیزید.

ایده عکاسی نوزادان

نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.