تعداد جلسات نوروفیدبک برای گفتار درمانی چند جلسه باشد بهتر است؟

سلام دوستان عزیز

ممنون از سایت رادیوکودک من قبلا سوالی در ارتباط با نوروفیدبک داشتم که روی سایت مطرح نشد ولی سوال مشابهی بود که من پاسخم رو از اون سوال تونستم بگیرم.

ولی یه سوال دیگر دارم واقعا برای "تعداد جلسات نوروفیدبک برای گفتار درمانی" چه تعداد باشد خوب است؟

هر جلسه چه چیزهایی انجام می شود و آیا در آخر نیاز به روش های درمانی دیگری مثل بازی درمانی و گفتار درمانی هست؟ چون من هرجا میخونم می گن بهتره روش مکملی برای این قضیه استفاده کنی.

 

.
سلام بر دوست عزیز من بیتا الوندی هستم روانشناسی بالینی برای هر درمانی شما سعی کنید از روش درمان بدون دارو استفاده کنید. حتی برای بیش فعالی روش های درمان بدون دارو بهتر است. اما سعی کنید روش های درمانی را ترکیب کنید و نه در قالب آموزش مستقیم بلکه در قالب آموزشی غیر مستقیم از آن بهره ببرید. عین اینکه کودک شما در طول روز یک سری چالش برای حل دارد. روش های درمانی مکمل نقش این چالش ها را بازی می کنند.
بیتا الوندی مشاور کودک
.
از نوروفیدبک هم نترسید در ۹۹ درصد زمان ها هیچ مشکلی برای کودک نخواهید داشت برای اطمینان از آن ۱ درصد حتما با درمانگر خود صحبت کنید. شانس درمان از کودک خود را نگیرید. اختلالات گفتاری در ۷ و ۸ سالگی می تواند اعتماد به نفس کودک شما را به شدت کاهش دهد
بیتا الوندی
نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.