کاردستی کودک با نخ و کاموا

 در این مطلب قرار است با مراحل ساخت کاردستی بسیار زیبا، ساده و قابل انجام با همراهی کودکانتان آشنا شوید. از فواید ساختن کاردستی در کودکی میتوان به، کسب مهارت کار با دست؛ افزایش هماهنگی دست با چشم، کسب مهارت کار با قیچی یا سایر ابزارها، آشنایی با رنگ ها و جنس ها و همچنین رشد خلاقیت کودک اشاره کرد. البته اختصاص دادن زمانی نسبتا طولانی به انجام یک پروژه و گرفتن نتیجه ای عینی و ملموس در یادگیری و افزایش قدرت تمرکز کودکان بسیار تاثیرگذار است. کاردستی آموزشی این مطلب یک وسیله ی تزئینی است که به اشکال مختلف قابل استفاده است. برای تزئین اتاق کودکان یا آویز در درودی اتاق کودک، به عنوان جاسوئیچی، گردنبند، گوشواره یا حتی سربند تزئینی قابل استفاده است.

 

 

 

 

 با استفاده از نخ های رنگی، مثل کاموا یا نخ کوبلن همانطور که در شکل میبینید منگوله ها و آویزهای رنگی بسازید. میتوانید با استفاده از حلقه ها و مهره های ترئینی آنها را زیباتر کنید و بعد در هر ترکیبی که دوست دارید از آنها استفاده کنید. 

 

 

 

.
اطلاعات خوب و مفیدی بود.
نرگس وزیری
نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.