عکاسی زنان باردار و تشخیص جنسیت نوزاد

انتظارت به پایان رسید و حالا میدونی اون کوچولوی ریزه تو شکمت دختره یا پسر.

الان دیگه میتونی با خیال راحت بری و وقت عکاسی بگیری و لباس و اسباب بازی هایی که دوستداری رو بزاری کنار واسه عکاسی با باباش. یکی از پیشنهادات ما به مادران باردار آوردن لباس های کوچولو و اسباب بازی هایی که دوستداری تو عکسش باشه واسه یادگاری بمونه.یه لباس ساده یا حریر برای خودت بر میداری و یه لباس ست

واسه بابا برمیداری و لوازمی که دوستداری تو عکس باشه میزاری یه گوشه.سعی کن از لباس های اسپرتت هم استفاده کنی حتی اگر شلوار جین ات دکمش بسته نمیشه عکاست کارش رو بلده

عکاسی بارداری هم برای عکاس هم برای مادر یکی از شیرین ترین عکاسی هاست

تماشای مادران باردار همیشه جزو صحنه های زیبا و دوست داشتنی در ذهن همه ی ماست و خاطرات دوران بارداری از عزیزترین و دل انگیزترین خاطرات دوران زندگی پدر و مادرها هستند. داشتن عکس هایی از این دوران و ثبت کردن این لحظات ویژه در آینده برای شما خیلی دلچسب خواهد بود. البته که دیدن این عکس ها در آینده برای کودک شما نیز بسیار جالب و دوست داشتنی خواهد بود.سعی کنید در ساده ترین حالت خود باشید، مادران باردار در ساده ترین حالت هم زیبا هستند. موهای باز، چهره ای طبیعی، لبخندی زیبا، لباسی که بارداری شما را نشان دهد و وجود طبیعتی زیبا میتواند عکسی به یاد ماندنی بسازد

استفاده از تکنیک ضد نور و نشان دادن بدن مادر باردار در نور اتاق، میتواند حس مادر را به خوبی القا کند، به این شرط که خیلی رسمی نایستید.

عکاسی از زنان باردار سیاه و سفید

 

استفاده از یک کتاب کودک خوش آب و رنگ، یا مادر کادو پیچ شده میتواند ایده ی جالی برای عکسی با مضمون بارداری باشد.

عکاسی زنان باردار کتاب کودک

ایده عکاسی مادر کادوپیج شده

ایده عکاسی از مادر باردار مادر کادوپیج شده

استفاده از تصویر سونوگرافی کودک در عکاسی بارداری ایده ای بسیار قشنگ و دوست داشتنی است. میتوانید آن را در جلوی دوربین و در پس زمینه تصویر پدر و مادر کودک را قرار دهید.

ایده عکاسی از مادر باردار

 

 

همچنین در کنار تصویر سونوگرافی میتوانید از یک دست نوشته یا وسایل کودک که نشان دهنده ی جنسیت و تاریخ به دنیا آمدن کودکتان باشد استفاده کنید.

تصویر زنان باردار

 ایده عکاسی برای نوزاد پسر: مارد و پدر بادکنک های آبی در دست دارند و به دور دست ها نگاه می کنند.

ایده عکاسی از نوزاد پسر: یک تاج پادشاهی و یک پاپیون

 ایده پسر بودن نوزاد: خواهر نوزاد در کنار یک تابلو نشسته که روی آن نوشته

مادر من یک بچه دارد، که اون آبی است.

 ایده عکاسی برای نوزاد پسر: مادر برای فرزند خود سبیل گذاشته است، به معنی پسر بودن فرزند.

ایده عکاسی برای نوزاد پسر: یک خانواده کاغذهای رنگی آبی رنگ را روی سرخود ریخته و شادی می کنند

فرزندی که منتظرش هستند پسر هست

ایده عکاسی برای نوزاد پسر: جعبه برادر یا خواهر، و از توش پاسخ برادر بیرون آمده

 

 

حتی میتوانید تصویر سونوگرافی را در یک قاب زیبا قرار دهید و آن را برای همیشه نگه دارید

با کمی خلاقیت میتوانید تصاویری بامزه و دوست داشتنی از دوران بارداریتان ثبت کنید. لبخن یادتان نرود، حس شادی و خوشبختی ناشی از حضور کودکتان را منتقل کنید.

استفاده از وسایل و لباس های کودک در عکس ها ایده ی هم ایده ی قشنگی است که حس کودکانه را به عمس های شما میدهد و استفاده از آن خیلی راحت و ساده است.

اگر شما کودک دوم یا چندم خود را باردار هستید از حضور کودک اول هم در عکسبرداری ها استفاده کنید. نقش برادر یا خواهر بزرگ بودن او را در عکس برجسته کنید.

نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.