۳ کاردستی با رول دستمال کاغذی

در این صفحه شما لیستی از کاردستی با رول های کاغذ دیواری را مشاهده خواهید کرد. این کاردستی های ساده ای هستند که به وفور می توان در خانه از آنها استفاده کرد.

توضیحات بیشترتوضیحات کمتر

تب‌های اولیه

کاردستی های جالب با وسائل دور ریختنی
اگر می خواهید کودکان شما نسبت به محیط زیست اطراف پر توجه باشند، به آن ها آموزش هایی درباره وسایل مفید و غیرمفید بدهید. یکی از این آموزش ها ساخت کاردستی با وسایل دورریختنی است.      
ساخت کاردستی با شانه تخم مرغ و رول دستمال کاغذی
کاردستی ساخت گل با لوله رول دستمال کاغذی، اصولا این کاردستی سختی نیست از روی تصاویر می توانید متوجه شوید که کاردستی ها به چه صورتی هستند اما اگر توضیحات تصویر کامل نیست حتما برای ما بازخورد بنویسید تا اگر نیاز شد توضیحات بیشتری برای این کاردستی قرار...
ساخت کاردستی با رول دستمال کاغذی
ساخت کاردستی با وسائل دور ریختنی موجب افزایش هوش کودکان می شود. 
کاردستی کودک: ساخت درخت با رول دستمال کاغذی
 برای به کار انداختن خلاقیت کودک کافی است یک وسیله دورریختنی را در اختیار آنها قرار دهید و بپرسید با آن چه چیزهایی میتوان ساخت. رول دستمال کاغذی میتواند یکی از این وسیله ها باشد. یک ایده برای کار با رول دستمال کاغذی درختی است که در تصاویر زیر...
کاردستی کودک: ساخت گل و گلدان با رول دستمال توالت
این کازدستی برای کودکان هفت سال به بالا مناسب خواهد بود. با تا زدن و منگنه کردن رول های دستمال کاغذی و رنگ آمیزی آنها با آب رنگ میتوانید این گلدان های زیبا را بسازید.
ساخت گچ های رنگی با رول دستمال کاغذی
شاید الان مثل قدیم ها نباشه که همه آسفالت ها را بشود نقاشی کرد یا حتی همسایه ها علاقه ای به این کار نشان دهند ولی به هر حال اگر فضای مناسبی برای نقاشی بچه ها دارید لطفا این کاردستی را مشاهده کنید که با گچ ساده ساختمان و رنگ های مورد نظر گچ های قابل...
 ساخت کاردستی 8 پا با رول های دستمال کاغذی
ساخت کاردستی ۸ پا با رول های دستمال کاغذی را در این صفحه مشاهده می کنید. سایت رادیو کودک مملو از کاردستی های فراوان علی الخصوص کاردستی حیوانات و کاردستی با رول های کاغذ دیواری است.

وب سایت رادیو کودک تمرکز گسترده ای بر روی درمان بدون دارو از طریق بازی دارد، به همین دلیل دسته بندی های متداولی برای مبحث بازی و کاردستی دارد. اگر به دنبال کاردستی های بیشتر و روش های سرگرم کردن بیشتر کودکان هستید به صفحات زیر مراجعه کنید.

لیست بیش از ۱۰۰ کاردستی متنوع سایت رادیو کودک