از مهم ترین کارهایی که خانواده ها در قبال کودکان خود می توانند انجام دهند، ورود به حیطه شناخت و درمان اختلال در کودک دلبندشان است. اختلال ها مانند سدی در برابر درک و دریافت کودک از محیط و همچنین تعامل با آن قرار می گیرد و به مرور او را منزوی کرده یا دچار خودسانسوری می کند.

برای مثال تصور کنین کودک علاقمند به تحصیل اگر دچار اختلال عدم تمرکز و توجه باشد نمی تواند در زمان مشخص درس معلم را درک کرده و نسبت به او عکس العمل نشان دهد و به مرور زمان دلزده از تحصیل می شود.

پس یافتن اختلال و درمان آن بایستی یکی از اولویت های اصلی خانواده ها برای کودک خود باشد.

خانم سیما محسن زاده، کارشناس ارشد روانشناسی و عضو انجمن روانشناسان آمریکا و ایران در مقالات و پادکست هایی که بعدا در این پروفایل منتشر خواهند شد، در این مسیر کمک بسیاری به خانواده ها داشته باشند.

در آینده نزدیک در این پروفایل می توانید اطلاعات مناسبی از حوزه مشاوره کودک که توسط خانم محسن زاده تولید شده است یافت کنید.

نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.