با اجازه رسمی از سوی آموزش و پرورش، بهزیستی و شهرداری تهران در سال ۱۳۸۲ مرکز آمادگی لاوان در محدوده شهرک غرب تاسیس گردید.

مدیریت مرکز آمادگی لاوان- شعبه ۲ در شهرک غرب بر عهده خانم یزدانی است.

این مجموعه دارای ۵۰۰ متر مربع زیر بنا و فضای زیبا در سه طبقه مجزا برای کودکان عزیز در این منطقه است. کلاس های این مجموعه ۱۲ اتاق است.

کودکان در رده سنی ۲ تا ۶ سال در این مجموعه پذیرش می شوند.

ساعت کار این موسسه از ۸ صبح  شروع و ساعت ۵ بعدازظهر به پایان می رسد.

اگر به دنبال پذیرش ساعتی هستید این امکان در این مجموعه وجود دارد. ولی پذیرش شیرخوار در دستور کار این مجموعه نیست.

خدمات مشاوره روانشناسی برای والدین و همچنین آموزش روانشناسی کودک توسط متخصص روانشناسی کودک در این مجموعه انجام می شود.

تمام فعالیت های آموزشی در این موسسه مطابق با متدهای روز دنیا انجام میگیرد. این مرکز سه زبانه بوده و آموزش ریاضی و هوش نیز در دستور کار با کودکان قرار دارد.

پزشک متخصص کودکان به صورت دوره ای در مهد کودک حضور خواهد داشت و معاینات پزشکی کودکان را انجام خواهد داد.گزارشات فصلی از روند پیشرفت آموزشی و سلامت کودکان به خانواده نیز ارائه می شود.

آموزش هایی که در مرکز آمادگی لاوان- شعبه ۲ به کودکان ارائه می شوند عبارتند از:

  • آموزش های هنری شامل: موسیقی، عروسک سازی سفال، نقاشی، تئاتر خلاق و ...
  • کلاس های ورزشی شامل: ایروبیک، ژیمناستیک، شطرنج و ...
  • انواع فعالیت های اجتماعی مثل آموزش ترافیک، فرهنگ محیط زیست و فرهنگ شهروندی
  • آموزش زبان انگلیسی و فارسی به صورت همزمان در کلاس

برای مرکز آمادگی لاوان- شعبه ۲ در شهرک غرب محتوایی وجود ندارد. با توجه به امکاناتی که برای این مجموعه برشمرده شد، اگر به دنبال بهترین مهد کودک برای دلبند خود هستید و در این منطقه زندگی می کنید حتما از این مجموعه دیدن کنید. با بررسی دقیق و بازدید حضوری از مهد کودک هاست که به تمام جزئیات آن مجموعه پی خواهید برد.

در بازدید حضوری از هر مهد کودک با توجه به جزئیات و نحوه استقبال آنها از شما و کودک دلبندتان در خواهید یافت مکان مناسبی برای سپردن او به این موسسه هست یا خیر؟

دقت به روحیه کودکان حاضر در مهد کودک به شما نشان خواهد داد که قرار است با کودک دلبند شما چگونه در مهد کودک رفتار شود.

از والدین حاضر در مهد کودک یا همسایگان و آشنایان خود درباره مهد کودک سوال بپرسید. مطمئنا میزان رضایت آنها از خدمات و شیوه ارائه خدمات آموزشی آنها بهترین قضاوت را برای شما خواهد داشت.

رضایت کودک شما از حضور در مهد کودک نیز از نکات مهمی است که در زمان انتخاب و بررسی یافتن مهد کودک باید به آن توجه کنید.

با کودک خود درباره رفتن به مهد کودک و کارهایی که باید در آنجا انجام دهد صحبت کنید. او باید برای حضور در محیط آموزشی از قبل آماده باشد. لازم است قبل از ثبت نام او را نیز برای بازدید از محیط و برقراری ارتباط با پرسنل و مربیان ببرید. کودکان بسیار ریز بین و نکته سنج هستند. ممکن است نکاتی را ببینند که از چشم شما دور مانده است.

نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.
دسته بندی های ویژه